رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس خبر داد:

بهره‌مندی ۱۲۸ مددجو از آموزش‌های مهارتی در مسیر توانمندی اقتصادی

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲:۴۶
کد خبر: ۹۳۰۴۲۰
بهره‌مندی ۱۲۸ مددجو از آموزش‌های مهارتی در مسیر توانمندی اقتصادی
رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: 128 مددجوی کمیته امداد منطقه یک بندرعباس در هشت‌ماهه سال جاری از دوره‌های آموزشی مهارت‌آموزی، آموزش پایدارسازی و توسعه و کارآفرینی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حسن مکاری با بیان این مطلب که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌ عنوان نخستین گام توانمندسازی اقتصادی، زمینه‌ساز اشتغال پایدار برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد است، گفت: به‌ منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خدمات مهارت‌آموزی به مددجویان مستعد شناسایی‌شده با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزشی ذی‌صلاح ارائه می‌شود.

وی افزود: طی هشت‌ماهه سال جاری 128 نفر از مددجویان کمیته امداد منطقه یک بندرعباس مهارت‌های شغلی را فراگرفتند که از این تعداد 46 نفر در دوره‌های مهارت‌آموزی، 33 نفر در دوره‌های پایدارسازی و توسعه، 49 نفر در دوره‌های کارآفرینی شرکت کرده‌اند.

مکاری در خصوص فرآیند ایجاد اشتغال برای جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد، گفت: در کنار مهارت‌آموزی برای مددجویان مستعد ایجاد اشتغال، استعداد سنجی، نظارت فنی بر طرح‌های اشتغال ایجادشده و بازاریابی فروش محصولات از مؤلفه‌های مهم در پایدارسازی طرح‌های اشتغال ایجادشده برای جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد است.

شایسته ذکر است دوره‌های آموزشی و مهارتی برای مددجویان مستعد اشتغال برگزارشده شامل: مهارت‌های کسب‌وکار، نازک دوزی، مانتو دوزی، آموزش رانندگی، آرایشگری زنانه و بهداشت جایگاه دام بوده که برای این دوره‌ها مبلغ 20 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز