با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر استان برگزار شد:

برگزاری جلسه هماهنگی طرح یاریگران زندگی در هلال احمر هرمزگان

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۲۴:۵۲
کد خبر: ۹۳۰۸۲۷
برگزاری جلسه هماهنگی طرح یاریگران زندگی در هلال احمر هرمزگان
جلسه هماهنگی طرح یاریگران زندگی با حضور مهندس مختار سلحشور، سرپرست جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، ابراهیم فرهادی، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استانداری هرمزگان و سحر رفیعی بندری، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ ابراهیم فرهادی گفت: در طرح یاریگران زندگی سه مقوله  فرهنگ پیشگیری،درمان و صیانت از معتادین در دستور کار قرار دارد.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر افزود: دانش آموزان بخشی از جامعه هدف این طرح را شامل می شوند از این رو آموزش های لازم جهت آگاه سازی این قشر در دست اجراست تا  ضمن فراگیری آموزش های مرتبط،نحوه مقابله با آسیب‌های اجتماعی را به دیگران آموزش دهند.

وی اظهار کرد:با توجه به شرایط خاص استان و ورود اقشار مختلف به هرمزگان، اصل پیشگیری از اعتیاد مورد تاکید است که در راستای اجرای طرح پیشگیری، همکاری جمعیت هلال احمر با استفاده از تمام ظرفیت را می طلبد.

در ادامه مهندس سلحشور با اشاره  بر اهمیت طرح یاریگران زندگی، بر همکاری تمام و کمال جمعیت هلال احمر در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح تاکید کرد.

وی گفت: پیشگیری از اعتیاد در جامعه یکی از اهداف مهم جمعیت هلال احمر است که برنامه های متعددی در راستای کاهش این معضل خانمان سوز در دستور کار دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: امروز مواد مخدر در اشکال گوناگون در جامعه ما بروز و ظهور پیدا کرده و جمعیت هلال احمر در راستای آگاهی‌بخشی جوانان و جامعه در کنار سایر دستگاه‌ها فعالیت می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز