مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر اعلام کرد:

همسان سازی محیط بندر شهید حقانی با نیازهای مسافران خاص

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۲:۱۵
کد خبر: ۹۳۱۴۳۲
همسان سازی محیط بندر شهید حقانی با نیازهای مسافران خاص
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر اعلام کرد: همزمان با روز جهانی معلولان، سفر دریایی این گروه خاص توسط ناوگان بندر شهید حقانی در تاریخ ۱۲ آذرماه جاری به صورت رایگان انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ "حمیدرضا محمدحسینی" مناسب سازی محیط بندر و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای استفاده افراد کم توان جسمی و معلولان در پایانه های مسافری دریایی را از جمله دغدغه های مدیران این مجموعه های خدمات رسان برشمرد.

وی نگاه ویژه مدیران و کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی نسبت به ایفای مسئولیت های اجتماعی سازمانی را مورد تأکید قرار داد و افزود: توجه به نیازهای معلولان در راستای برقراری عدالت اجتماعی و برابری حقوق شهروندی به یک باور سازمانی در بندر شهید حقانی تبدیل شده تا افراد عادی بتوانند از امکانات و محیط های مختلف پایانه دریایی استفاده کنند.

محمدحسینی در همین رابطه تصریح کرد: همزمان با روز جهانی معلولان، سفر دریایی این گروه خاص جامعه در مسیرهای بین بندر شهید حقانی به جزایر هرمز و قشم، در روز ۱۲ آذر ماه جاری کاملا رایگان است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از مناسب سازی شرایط بندر با وضعیت معلولان و ایجاد زیرساخت های لازم برای ایمنی بیشتر ترددهای دریایی در بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران سخن به میان آورد و یادآور شد: از ابتدای دوره راه اندازی ساختمان این پایانه، نیازسنجی به منظور ارایه خدمات ویژه به جانبازان، معلولان و شهروندان کم‌توان و ناتوان همچون سالمندان، در دستور کار قرار گرفت.

وی از ایجاد کانتر فروش بلیت الکترونیک سفرهای دریایی ویژه معلولان در بندر شهید حقانی سخن به میان آورد و گفت: علاوه بر این، طی یکسال اخیر دستورالعمل جدیدی برای شناورهای تندرو به مرحله اجرا درآمد که بر اساس آن، شناورها صندلی های ویژه به معلولین اختصاص می دهند و یا یک مکان مناسب برای جانمایی صندلی آنها در نظر گرفته اند.

محمدحسینی با تبیین سیاست کلان بندر شهید حقانی جهت دستیابی به جایگاه برتر در ارائه خدمات مسافری، خاطرنشان کرد: بر همین اساس، مردم می‌تواند با ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب، این پایانه بزرگ مسافری را در مسیر دست یافتن به شرایط مطلوب و ارایه خدمات مورد انتظار جامعه یاری رسانند.

نظر شما