مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:

شرکت حمل و نقل دولتی نداریم

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۱:۵۱:۵۵
کد خبر: ۹۳۵۷۱۹
شرکت حمل و نقل دولتی نداریم
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در نشست خبری بمناسبت روز حمل و نقل و رانندگان در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه کارهای زیادی در حوزه حمل و نقل انجام شده است ، گفت : کار حمل و نقل کالا و مسافر از طریق بخش خصوصی انجام می شود و بطور کلی هیچ شرکت حمل و نقل دولتی نداریم .

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان؛ یوسف عابدینی بیان کرد :  در مجموع ۹ هزار و ۹۳۷ کیلومتر راه روستایی در استان هرمزگان وجود دارد که ۴ هزار و ۹۶۷ کیلومتر آن آسفالته، یکهزار و ۲۹۳ کیلومتر راه شوسه و ۳ هزار و ۶۶۷ کیلومتر نیز راه خاکی است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ۸۳ کیلومتر راه روستایی در هرمزگان آسفالت شده است، افزود: سال گذشته نیز ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی در این استان آسفالت شده است .

عابدینی  با بیان اینکه در سالجاری ۱۵۸ نقطه حادثه خیز در هرمزگان شناسایی شد، ادامه داد : از این تعداد، ۲۲ نقطه مورد تایید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور قرار گرفت که تا شهریور ماه امسال ۱۵ نقطه آن رفع شد، ۵ نقطه در حال اجرای عملیات و دو نقطه نیز آشکاری سازی شده است.

وی به سهمیه سوخت سواری های کرایه عمومی اشاره و عنوان کرد : برای این سواری های ماهیانه ۷۵۰ لیتر سوخت در نظر گرفته شده است و بزودی نیز سوخت براساس پیمایش به آنها تعلق می گیرد و هیچ افزایش کرایه ای در این بخش نداشته ایم.

این  مسئول با بیان اینکه تعداد سفرهای اتفاق افتاده در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل روند ثابتی داشته است، افزود: طی این مدت در بخش جابجایی کالا نیز شاهد افزایش ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

مدیر کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از برقراری ارتباط سامانه طرح ساماندهی امور حمل و نقل و توزیع عادلانه بار  بین پایانه و بندر شهید رجایی از بیستم  آذر ماه خبرداد و گفت: از این پس رانندگانی که مجوزهای قانونی داشته باشند اجازه ورود به بندر شهید رجایی را دارند که نتیجه آن حذف واسطه و دلالان و بهبود فرایند حمل و نقل است.

وی با بیان اینکه شهرک حمل و نقل بندرعباس در مساحت ۵۰ هکتاری در سه فاز تعریف شده است ، افزود : این شهرک  ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که تا بحال کارآفرینان ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند.

خبرنگار: جمیله دبیری نیا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز