مدیرکل تعاون و کار هرمزگان:

حمایت مالی ​از پایان نامه های دانشجویی با موضوع تعاون

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۷:۵۱:۵۷
کد خبر: ۹۴۸۴۶۷
حمایت مالی ​از پایان نامه های دانشجویی با موضوع تعاون
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیتهای پژوهشی حوزه تعاون، از پایان نامه های دانشجویی با موضوع تعاون حمایت مالی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ "هادی ابراهیمی" با بیان اینکه اجرای مطلوب تر قانون اصل44 و به تبع آن گسترش بخش تعاونی بعنوان یکی از سه بخش اقتصادی کشور، در گرو توسعه پژوهشهای علمی است، افزود: این اداره کل در عرصه‌های پژوهشی علمی مرتبط با بخش تعاون بمنظور حمایت از این بخش، پایان نامه های مقاطع کارشناسی ارشد را تا سقف 30 میلیون ریال و دکترا را تا 50 میلیون ریال حمایت مالی می کند.

وی با اشاره به اینکه حضور دانشجویان و دانشگاهیان در عرصه پژوهش های علمی بویژه در بخش تعاونی ضرورتی اجتناب ناپذیر است، اظهارامیدواری کرد: با مشارکت موثر دانشجویان و انجام پژوهش های مورد نیاز ، اثر بخشی فعالیتها در این بخش مهم اقتصادی بیش از پیش بیشتر شود.

لازم به ذکر است متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری به اداره توسعه تعاونی های اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان به نشانی : بندرعباس، چهارراه رسالت، روبروی بانک ملی گلشهر، اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان، مراجعه نمایند.

نظر شما