فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

دو عضو اصلی باند قاچاق کفش در هرمزگان دستگیر شدند

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۴:۰۸
کد خبر: ۹۵۱۲۶۶
دو عضو اصلی باند قاچاق کفش در هرمزگان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری دو عضو اصلی باند قاچاق کفش توسط ماموران انتظامی استان در شهرستان قشم خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر اظهار داشت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق با انجام کار اطلاعاتی دو عضو اصلی یک باند را که از کشورهای حوزه خلیج فارس اقدام به قاچاق کفش می کردند شناسایی و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ضمن شناسایی انبار و محل دپو محموله قاچاق با تشکیل گروهی با هماهنگی قضایی به محل چهار باب انبار متعلق به قاچاقچیان اعزام و در بازرسی از آنها ۵۰ هزار و ۵۳۵ جفت کفش قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد : بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده رقمی در حدود ۵۰ میلیارد ریال است.

سردار جعفری تصریح کرد : دو عضو اصلی دستگیر شده در این رابطه پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به تاثیرهای سوء قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور، گفت: از عموم مردم خواستاریم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

نظر شما