مدیر سلامت جمعیت خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد:

برگزاری برنامه های هفته سلامت مردان با محوریت شعار محیط کار سالم، کارکنان سالم

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۸:۰۴:۲۶
کد خبر: ۹۶۳۸۶۳
جلسه هماهنگی اجرای برنامه های هفته سلامت مردان با تاکید بر شعار محیط کار سالم کارکنان سالم توسط سلامت خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.
 
 
 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیر سلامت جمعیت خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : امسال هفته سلامت مردان با شعار محیط کار سالم، کارکنان سالم از یکم تا هفتم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

آرزو مبارک آبادی با اشاره به روز شمار هفته سلامت مردان افزود: آموزش شاغلین در خصوص سرطانهای شایع مردان با تاکید برسلامت پروستات از جوانی تاسالمندی، پنجره جمعیتی / فرصت های شغلی و سیاستهای سلامت مردان، شیوه زندگی سالم درمحیط کار با تاکید بر حذف دخانیات و ارتقای فعالیت بدنی، سلامت روانی در محیط کار، علل شغلی ناباروری و سایر بیماریهای شغلی، کنترل عوامل خطر ارگونومیک، بیولوژیک، شیمایی و فیزیکی بیماری زا درمحیط کار و پیشگیری از حوادث شغلی و استانداردهای ایمنی کار بعنوان روزشمار از یکم تا هفتم اسفند تدوین شده است.

مبارک آبادی ابراز کرد: با توجه به اینکه مردان نسبت به زنان در معرض فاکتورهای خطر محیطی و شغلی بیشتری هستند؛ سلامت مردان موضوعی است که علاوه بر افزایش کیفیت زندگی استحکام و ارتقای سلامت نیروی کار جامعه و توسعه کشور را درپی خواهد داشت.

وی بیان کرد: باتوجه به اهمیت نقش مولد مردان در دوره پنجره جمعیتی سلامت مردان در محیط کار با تاکید بر آموزش پیشگیرانه در خصوص بیماریهای آنان از قبیل سرطانهای مردان صدمات ناشی از حوادث ناباروری مردان و غیره به عنوان موضوع اصلی هفته سلامت مردان انتخاب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز