عضوهیئت مدیره کانون ورزش گستران گمبرون:

دومین گردهمایی کانون مردمی ورزش گستران گمبرون برگزار شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۷:۱۴
کد خبر: ۹۶۵۱۱۲
دومین گردهمایی کانون مردمی ورزش گستران گمبرون برگزار شد
عضوهیئت مدیره کانون ورزش گستران گمبرون از برگزاری دومین گردهمایی کانون مردمی ورزش گستران گمبرون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنادرهرمزگان؛میثم دهقانی گفت:جمعه 25 بهمن ماه دومین گردهمایی کانون ورزش گستران  با هدف ترویج  و ارتقا فرهنگ  ورزش  در بلوار ساحلی پارک غدیر ساعت هشت صبح اجرا گردید .

دهقانی گفت:در این برنامه که با همکاری باشگاه گیو ،اورست و انرژی مثبت  و مربیان این باشگاه صورت پذیرفت در ابتدا آقای میثم دهقانی با انجام حرکات قسمت گرم کردن  تمرین را بر عهده داشتن و پس  از آن خانمها بواشه و صابری اقدام به اجرا و انجام تمرینات اصلی و فیتنس و حرکات با وزن بدن نمودند و خانم کاشانی نیز حرکات یوگا و سرد کردن تمرین را انجام دادند .

 لازم به ذکر است که: این تمرینات با حضور  افتخاری قهرمان پرورش اندام ایران و جهان آقای عقیل مرادی و قهرمان دو میدانی آقای امید پرمر و اقای مسیح کیهانی نژاد قهرمان وشو جهان اجرا گردید .

دهقانی افزود:کانون مردمی ورزش گستران گمبرون  کانونی مردم نهاد است که با هدف ترویج و ارتقا فرهنگ ورزشی و استعداد  یابی و شکوفایی ورزش هرمزگان اقدام به فعالیت در کلیه رشته ها  از طریق معرفی رشته ها به آحاد مردم  اجرای سمینار ها و کارگاه های ورزشی میباشد همچنین این کانون آمادگی همکاری با کلیه باشگاهها و پذیرایی حمایت و همکاری کلیه مربیان میباشد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز