فرمانده انتظامی شهرستان رودان خبرداد:

دستگیری کلاهبردار ۱۴ میلیاردی در رودان

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۷:۲۵:۱۰
کد خبر: ۹۶۵۸۸۳
دستگیری کلاهبردار ۱۴ میلیاردی در رودان
فرمانده انتظامی شهرستان رودان از دستگیری فردی که با فروش یک واحد آپارتمان به چند نفر اقدام به کلاهبرداری ۱۴ میلیاردی در شهرستان ارومیه کرده و سپس به شهرستان رودان فراری شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگاری برنا در هرمزگان،  « رمضان شهریاری » اظهار کرد: در پی شکایت مراجعان متعددی به مراکز انتظامی مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از آنان از سوی فردی با فروش یک واحد آگارتمان به چند نفر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت .

 

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مال باختگان مشخص شد، فردی در شهرستان ارومیه با انجام اقدامات کلاهبرداری مانند خرید و فروش یک واحد اپارتمان به چندین نفر ، پس از اخذ بیش از 14 میلیارد ریال وجه نقد از شهروندان، اقدام به کلاهبرداری کرده و در حال حاضر متواری و سپس در شهرستان رودان مشغول به کار است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان ادامه داد: پس از شناسایی محل اختفای متهم و بدهکار میلیاردی توسط ماموران انتظامی طی هماهنگی های قضایی و انتظامی در یک عملیات پلیسی فرد مورد نظر در یکی از شهرک های صنعتی اب معدنی دستگیر و به کلانتری انتقال یافت.

 شهریاری تصریح کرد: پس از تفهیم اتهامات وارده بر متهم دال بر بدهکاری مالی پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات کافی به بزه ارتکابی اعتراف و اعلام کرد 1 واحد اپارتمان را در استان اذربایجان غربی به چندین نفر به فروش رسانده و اقدام به کلاهبرداری مردم نموده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:جرایم متهم دستگیر شده 14میلیارد ریال اعلام شده که متهم پس از سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز