حضور استاندار هرمزگان در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ریاست رئیس جمهور

۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۷۸۹۲۴
حضور استاندار هرمزگان در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ریاست رئیس جمهور
جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با استانداران برگزار شد که دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رئیس جمهور در این جلسه با قدردانی از تلاش های بی وقفه تمامی کادر درمانی کشور برای مبارزه با بیماری کرونا، آمارها و ارقام روند مبارزه با بیماری کرونا در کشور را امیدوارکننده دانست و تاکید کرد: به مردم توصیه می کنم همچنان در خانه بمانند و در صورت ضرورت برای خروج از منزل، همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با بیان اینکه برای پیروزی بر این ویروس خطرناک، بسیج عمومی و تلاش جمعی و همگانی ارزشمندی شروع شد و ادامه می یابد، گفت: وزارتخانه های بهداشت و کشور از فردا در خروجی های جاده هایی که اعلام می کنند، مردم را از لحاظ تب سنجی کنترل خواهند کرد.
 
استاندار هرمزگان نیز پس از برگزاری این جلسه ویدئو کنفرانس، با اشاره به بررسی آخرین اقدامات مدیریت بیماری کرونا در این نشست، عنوان کرد: براساس دستورات ریاست محترم جمهور، طرح بسیج عمومی مقابله و شکست ویروس کرونا با به کارگیری تمامی امکانات و تمهیدات مختلف در استان هرمزگان همگام با سراسر کشور در حال اجراست.
 
دکتر فریدون همتی افزود: تمامی مبادی ورودی و خروجی استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا تحت کنترل و مراقبت شدید قرار دارند و این مراقبت ها در ایام نوروز بیشتر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز