کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد مدیریت ویروس کرونا هرمزگان تشکیل جلسه داد

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۱۲:۵۷
کد خبر: ۹۷۹۱۲۱
کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد مدیریت ویروس کرونا هرمزگان تشکیل جلسه داد
کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا به ریاست سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استانداری و دبیری رضا کمالی زرکانی ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سعید ناجی ضمن تاکید بر اهمیت توجه جدی همه دستگاه ها به هم افزایی در جهت پیشگیری و مدیریت این بیماری گفت : همه بخش ها موظف هستند نسبت به وظایف ارشادی و ایجابی خود نهایت دقت و سختگیری را به عمل آورند.

وی بر برخورد قاطع با برهم زنندگان آرامش روانی جامعه تاکید کرد و افزود : گاهی یک فیلم یا یک صوت نامناسب و مغرضانه می تواند آرامش جامعه را بر هم بزند و منجر به گسترش شایعه و نشر اکاذیب شود و دستگاه های قضایی و انتظامی موظف اند این موارد را پیگیری و به صورت قانونی برخورد قاطع نمایند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان اضافه کرد : بوجود آمدن ویروس کرونا باعث موج سواری بدخواهان و معاندین کشور و مردم شده است و همه بخش ها به ویژه خبرگزاری ها و مطبوعات باید هوشیارانه با این هجمه ها مقابله کنند و همه دستگاه ها نیز موظف به همکاری هوشیارانه با ستاد مدیریت ویروس کرونا هستند .

ناجی به تشریح وظایف کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد مدیریت ویروس کرونا پرداخت و عنوان کرد : این کمیته وظیفه دارد با اقدامات و تولیدات خود جامعه را برای اجرای تصمیمات ستاد مدیریت ویروس کرونا آماده کند و در جهت تسریع این آمادگی باید از همه ظرفیت ها به نحو شایسته استفاده شود.

وی به ظرفیت های خبری استان اشاره کرد و گفت : هرمزگان به دلیل شرایط خاص خود از قدرت رسانه ای ویژه ای برخوردار است و با توجه به در پیش بودن نوروز باید تمهیدات و برنامه ریزی جدی برای مردم و ماندن آن ها در خانه صورت پذیرد.

در ادامه ، رضا کمالی زرکانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به تشریح برنامه های فرهنگی و هنری ستاد ویروس کرونا پرداخت و گفت : جشنواره موسیقی تک نفره، جشنواره استند آپ کمدی ، ایجاد کمپین کرونا را جدی بگیریم و کمپین در خانه بمانیم با حضور هنرمندان مطرح و شخصیت های برجسته فرهنگی و هنری ، جشنواره کاریکاتور کرونا، تولید برنامه های فرهنگی و هنری ویژه کودکان از جمله هر روز یک کتاب بخوانیم ، هر روز یک قصه و ... از جمله عمده ترین برنامه های کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی می باشد.

وی افزود : همه رسانه ها و مطبوعات استان و خبرگزاری ها با تمام ظرفیت و قابلیت مشغول اطلاع رسانی و آموزش همگانی به مردم هستند و چندین هلدینگ خبری کشوری نیز همکاری تنگاتنگی با رسانه های استان دارند و پوشش خبرهای ستاد مدیریت کرونا و به ویژه استاندار در سطح ملی بازتاب گسترده ای دارد.

گفتنی است : در ادامه ، اعضای کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد مدیریت ویروس کرونا هرمزگان از جمله صدا و سیما، سازمان تبلیغات ، شهرداری، نیروی انتظامی ، خانه مطبوعات و ... به بیان عملکرد و نظرات خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز