رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان:

آغاز به کار دوره مجازی بریل آموزی در استان هرمزگان

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۶:۲۹
کد خبر: ۹۷۹۱۳۱
آغاز به کار دوره مجازی بریل آموزی در استان هرمزگان
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان گفت: به منظور توانمند سازی و تربیت معلمان چند مهارتی در مدارس استثنائی، دوره مجازی بریل آموزی در هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان، شهباز بارانی بنوئی با بیان اینکه 300 دانش آموز نابینا و کم بینا در استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان با هدف تربیت معلمین چند مهارتی اقدام به برگزاری دوره های مجازی بریل آموزی کرده است.

وی ادامه داد: این دوره در قالب 40گروه مجازی با مشارکت بالغ بر 500 نفر از تمامی کارکنان مدارس استثنایی استان با شعار (( هر ده روز، ده دقیقه چشمان من باش)) فعالیت خود را آغاز نموده است.

بارانی بنوئی اضافه کرد:  این دوره زیر نظر کارشناسان حوزه آموزش بر گروه ها و مدرسین بریل که مجوز های لازم را از سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور دریافت کرده اند، برگزار می گردد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان  تصریح کرد: در این دوره مجازی بریل آموزی ، مطالب آموزشی در گروه ها بارگزاری می شود و همچنین بازخورد لازم را از هر معلم دریافت می کنند.

بارانی بنوئی  ادامه داد: در پایان این دوره، آزمون نهائی برگزار می گردد و به پیشرفت کنندگان که حد نصاب امتیاز مهارت را  بدست آورده باشند، گواهی ضمن خدمت تعلق خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز