پیام نوروزی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۱:۱۶
کد خبر: ۹۷۹۱۷۱
پیام نوروزی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان
مدیر کل بنادر و دریانوردی طی پیام فرارسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت را به جامعه دریایی و بندر استان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا درهرمزگان،در متن پیام اله مراد عفیفی پور چنین آمده  است :

سالی دیگر به  پایان رسید، با همه تلخی‌ها و شیرینی‌ها و همه فرازها و نشیب‌ هایش، نوروز پیام آمدن یک سال نو و رفتن یک سال کهنه را نوید مى دهد. انسان در گذر این رخدادها تجربه هاى گوناگونى را پشت سر مى گذارد گاه پله هاى اوج را مى پیماید و گاه مشکلات وگرفتاری هایی فرا رویش قرار می گیرد. آنچه مسلم است این اتفاق ها هیچگاه و براى هیچ کس ثابت و پایدار نیست، پس نمى تواند ملاک قضاوت یا افسوس مان  قرار گیرد.

تنها سرمایه اى که پیوسته و در هر حال امکان فزونى دارد، عنصر اندیشه است. در گذر عمر هر نوروز فرصتى است براى تعالى و هر بهار محفلى براى تفکر، براى آنکه در مجال پیش رو از تجربه هاى حاصله بهره بگیریم و از پرتو انوار انسان ساز اهل بیت علیهم السلام چراغى فرا روى اندیشه مان قراردهیم .

در ایام دل‌انگیز و پرنشاط بهارطبیعت، زیباست که با عنصر اندیشه به نقش بندهای آن آفرینده دایره مینایی ژرف بنگریم و در زایش بی‌امان زمین و دگرگونی مقتدرانه زمان، تحول درونی حال خویش را از آن یگانه خالق نوروز آرزو کنیم .

در آستانه سال نو مراتب شکر گذاری را به درگاه حضرت ربوبی بجای می آوریم و جوهر جان به گوهر پناهندگی خالق بهار می آویزیم و زمزمه می کنیم .

یا مقلب القلوب والابصار، چشمهایمان را به زیبا دیدن و بصیرت توانا کن و چنان کن که زیبایی آیات و نشانه هایت را ببینیم.

یا مدبر الیل والنهار ، شبمان را از نیایش سرشار کن و روزمان را سراسر، عشق و خدمت به بندگانت قرار ده

 یا محول الحول الحوال، در تقدیرمان پیوسته تغییر مقرر فرما و ما را به بلندای پویایی رهنمون باش، به ما توفیق ده تا از احوال خود بپرسیم و از نفس خویش حساب کشیم، پیش از آنکه روز حساب پیش آید.

 حول حالنا الی احسن الحال، مرا به بهترین احوال وا رهان و لحظه هایم را ناب و سرشار از لذت عشق خود قرار ده و جان مارا پیوسته بهاری کن.

با عرض ارادت خالصانه به پیشگاه قلب عالم امکان حضرت بقیه الله اعظم (عج) وسلام درود به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آرزوی صحت و سلامت و طول عمر با عزت برای مقام عظمای ولایت  در آستانه سال نو شایسته ترین سپاس ها وکاملترین تحیات را نثار روح بلند و ملکوتی همه شهدای مدافع حریم و حرم بویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می نماییم .

برای همه شهدایی جبهه سلامت که در مراکز درمان بیماران مبتلا به کرونا جان خود را نثار خدمت به نظام پزشکی این سرزمین کردند رحمت، مغفرت و حشر با اجداد طاهرین و برای بازماندگان ایشان صبر همراه با  سکینه الهی می طلبیم .

با آرزوی تعالی حیات برای مدافعان خط مقدم جبهه سلامت کشور و شفا و عافیت برای هموطنان عزیزی که در بستر بیماری هستند سالى سرشار از سلامت و بهروزی، زمزمه هایی لبریز از ذکر، حیاتى مملو از مهر به محمد صلى الله علیه و خاندان پاکش برای  همگان بویژه جامعه پرتلاش دریایی و بندری استان  هرمزگان آرزومندم .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز