نماینده عالی دولت در استان هرمزگان:

هرمزگان در سال ۱۳۹۹ با تمام توان به سمت "جهش تولید" گام بر می‌دارد

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۱:۱۱
کد خبر: ۹۷۹۸۹۳
هرمزگان در سال ۱۳۹۹ با تمام توان به سمت جهش تولید گام بر می‌دارد
استاندار هرمزگان گفت: در سال ۱۳۹۹ هرمزگان با تمام توان به سمت تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای "جهش تولید" گام بر می‌دارد و تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان در این راستا به کار گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی با تبریک فرارسیدن عید نوروز و سال نو، به نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "جهش تولید" اشاره کرد و بیان داشت: این نامگذاری بیانگر توجه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به موضوع مهم تولید در کشور است که در تداوم عناوین انتخاب شده برای سال های اخیر و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، صورت گرفته است.

 
وی ادامه داد: توجه به تولید داخلی از محورهای اصلی و بنیادین سیاست های اقتصاد مقاومتی است که می‌تواند کشور ما را به سمت پیشرفت های بزرگ رهنمون سازد.
 
استاندار هرمزگان افزود: استان هرمزگان با توجه به ظرفیت‌های گسترده در عرصه اقتصاد و تولید، طی سالیان اخیر از استان های پیشگام در حوزه رونق تولید بوده و این برنامه راهبردی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.
 
همتی تصریح کرد: مجموعه مدیریت عالی استان هرمزگان به طور جدی پیگیر رسیدگی به حوزه تولید در این استان است و در این راستا جلسات متعدد تسهیل و رفع موانع تولید در این استان تشکیل شده و بسیاری از مشکلات تولید کنندگان رفع شده است.
 
وی گفت: در سال ۱۳۹۹ نیز با تمام توان به سمت تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای "جهش تولید" گام بر می‌داریم و تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان هرمزگان در این راستا به کار گرفته می‌شود.
 
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: رسیدن به هدف مهم "جهش تولید" در سرلوحه کار تمامی دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان خواهد بود تا در پایان سال، شاهد نتایج خوبی در این عرصه باشیم.

 

نظر شما