پیام تبریک استاندار هرمزگان به مناسبت عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۳۳:۳۱
کد خبر: ۹۷۹۸۹۴
پیام تبریک استاندار هرمزگان به مناسبت عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹
استاندار هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ را به ملت ایران به ویژه مردم شریف استان هرمزگان تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در این پیام آورده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
 
عید نوروز از مراسمات کهن مردمان ایران زمین است که در بلندای تاریخ این سرزمین ریشه دارد.
 
ایرانیان هرساله آغاز فصل بهار را به عنوان شروع سال جدید جشن می‌گیرند تا همزمان با نو شدن طبیعت، حرکتی تازه را به سوی تعالی آغاز نمایند.
 
نوروز نماد نو شدن و تحول و نشاط و شادابی است تا در نقطه شروع هر سال، بتوانیم با امید بیشتر، تحولات خوبی را در زندگی خود رقم بزنیم.
 
ملت ایران اسلامی در طول سال ۱۳۹۸ توانست باز هم گام‌های استواری را به سوی پیشرفت هرچه بیشتر بردارد و در رویدادها و عرصه‌های مختلف موفق و سربلند باشد.
 
از همان ابتدا با نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "رونق تولید" حرکت شتابان تری به این سمت شکل گرفت و با شکوفایی استعدادها و تکیه بر توانمندی‌های داخلی توانستیم موفقیت‌های بزرگی را رقم بزنیم.
 
ملت ایران در این سال بار دیگر ثابت کرد که تحریم‌های ظالمانه دشمنان نمی‌تواند در حرکت رو به جلوی کشورمان خللی ایجاد کند و ما با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های داخلی خود و حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، تمامی توطئه‌های بدخواهان این کشور را ناکام گذاشته‌ایم.
 
سال ۹۸ جلوه های حضور پرشور، حماسی و گسترده مردم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نیز بسیار به خود دید که نمونه‌های بارز آن راهپیمایی های روز جهانی قدس و یوم الله ۲۲ بهمن و همچنین مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات‌ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند ماه بود.
 
ایرانی های غیور و دلاور در این سال عمق ارادت و علاقه خود به مدافعان امنیت و سرافرازی این کشور را با حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر پاک سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به طور ویژه و در سطح وسیع به نمایش گذاشتند و نشان دادند که این ملت همیشه قدردان رشادت و فداکاری شهیدان و ایثارگران است.
 
استان هرمزگان نیز به عنوان پیشانی اقتصاد و تجارت ایران، در سال ۹۸ طبق سیاست های کلان دولت تدبیر و امید و با راهبری و نظارت مجموعه مدیریت عالی استان توانست حرکت خود بر ریل پیشرفت و توسعه را در بخش های مختلف ادامه دهد.
 
پروژه‌های تکمیل شده در این استان طی این سال، به ویژه در دو برهه زمانی هفته دولت و ایام الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسیدند که حاصل و دستاورد آن رونق تولید و ایجاد اشتغال گسترده بود.
 
در روزهای پایانی سال ۹۸ شیوع ویروس کرونا، شرایط خاصی را در کشورمان ایجاد کرد که موجب شده نوروز سال جدید برای همه ایرانیان متفاوت از قبل باشد.
 
با توجه به توصیه‌های اکید وزارت بهداشت و درمان باید برای حفظ سلامتی خود و تمامی هموطنان در این ایام به طور جدی اصول بهداشتی را رعایت و از هرگونه تردد غیرضروری و مسافرت خودداری کنیم تا همه با همکاری یکدیگر، ویروس کرونا را شکست دهیم.
 
امن ترین مکان برای در امان بودن از بیماری کرونا، خانه است و همه ما باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم و با ماندن در خانه در تعطیلات نوروز و خودداری از دید و بازدید و مسافرت، سلامتی را به همدیگر اهدا کنیم.
 
اینجانب فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ را به ملت ایران به ویژه مردم شریف استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم سال نو برای همه هموطنان سرشار از موفقیت و سلامتی باشد.
 
فریدون همتی
استاندار هرمزگان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز