مدیر عامل فولاد هرمزگان :

تولید ۱۴۶۰۱۰۶تُن اسلب محقق شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۱:۲۱:۲۰
کد خبر: ۹۸۰۶۴۵
تولید ۱۴۶۰۱۰۶تُن اسلب محقق شد
مدیر عامل فولاد هرمزگان  گفت :  در سال گذشته  تولید ۱۴۶۰۱۰۶تُن محصول اسلب در این شرکت که نشان از شایستگی و توانایی فولاد هرمزگان در عرصه فولاد کشور و نتیجه همت و تلاش کلیه کارکنان عملیاتی و ستادی است ، محقق شد .

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، فرزاد ارزانی در تشریح این موفقیت ادامه داد  : نمودار تولید اسلب در فولاد هرمزگان طی سه سال گذشته صعودی بوده به نحوی که در سال ۹۶ با برنامه ریزی دقیق ، ترسیم نقشه استراتژی شرکت و هدف گذاری، تولید شرکت از 1141147 تن در سال ۹۵ با رشدی 23.5 درصدی به 1،408،244 تن تختال رسید.

وی افزود : سال ۹۷ با برنامه ریزی دقیق در راستای تحقق اهداف استراتژیک شرکت رکورد سالیانه تولید  1،440،898 تن تختال به ثبت رسید که رشد 2.3 درصدی نسبت به سال ۹۶ را نشان میدهد.

ارزانی با اشاره به اینکه سال ۹۸  شرایط بسیار پیچیده تر از گذشته بود ، عنوان کرد : تحریم های آمریکا مستقیما صنعت فولاد را نشانه گرفت .

این مسئول با بیان اینکه به لطف خداوند و نقشه راه قراردادن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی و رونق تولید و حمایت از شرکت های دانش بنیان و با تکیه بر توان داخل شرکت توانست بسیاری از نیازهای خود را تامین نماید ، تصریح کرد : با تولید 1،460،106 تن تختال در سال 98 رشد 1.3 درصدی در تولید تختال را نسبت به سال 97 رقم بزند.

مدیر عامل فولاد هرمزگان ، بیان داشت : رشد درآمد فروش در سال 98 نسبت به سال 97 به میزان 64 در صد افزایش داشته است.

وی با اشاره به عملکرد بسیار مطلوب همه واحدهای ستادی و عملیاتی در سال ۹۸ گفت: در حوزه تناژ فروش نسبت به سال ۹۷،  در بخش  صادرات رشد ۴۰ درصدی و در مجموع فروش داخلی و صادراتی به رشد ۱۳ درصدی دست یافتیم.

 

مدیر عامل فولاد هرمزگان در پایان از کلیه همکاران خود در فولاد هرمزگان در تمامی بخشها و قسمتها تشکر کرد و گفت : ضروری است عزم و اراده خود را بر این استوار نمائیم که نتیجه مطلوب و نهایی را از این ظرفیت سازی و تولید بسیار خوبی که صورت پذیرفته است در قالب سودآوری که اصلی ترین رکن شرکت است محقق سازیم و این موضوع زمانی قابل حصول است که کلیه همکاران در حوزه های کاری خود نسبت به مدیریت هزینه ها و کنترل و پایش مستمر آن با سرلوحه قرار دادن رعایت موارد ایمنی و انجام کار بصورت ایمن و بر اساس گردش کارها و دستور العملها اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز