دبیر موسسه فروغ اندیشه نو شهرستان همدان خبر داد:

توزیع بیش از ۱۰۰بسته کمک معیشتی به خانواده های محروم پرجمعیت

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۴۶۸۷
توزیع بیش از ۱۰۰بسته کمک معیشتی به خانواده های محروم پرجمعیت
میلاد صالحی گفت: این کمک‌ها بین همه مردم نیازمند محروم و پرجمعیت تقسیم شده و اینگونه کارها بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، میلاد صالحی دبیر موسسه فروغ اندیشه نو شهرستان همدان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: رزمایش مواسات و کمک های مومنانه که از سوی مقام معظم رهبری بر اجرای آن تاکید شده همدلی کل ایرانیان را در زمان بحران های مختلف نشان داد.

وی گفت: با توجه به اینکه ماه رمضان ماه اکرام نیازمندان است کسانی که وضعیت مالی مناسبی داشتند خود را جای فقرا و نیازمندان گذاشتند و با این کار حرکتی زیبا براساس باور و وحدت مسلمانان ایران رقم زدند و همدلی خود را بار دیگر به همه نشان دادند.

دبیر موسسه فروغ اندیشه نو در ادامه افزود: در این راستا این موسسه بمنظور حمایت از خانواده های محروم پرجمعیت بسته های کمک معیشتی را با همت و مدد خیرین و اعضای موسسه جمع آوری و بسته بندی شد.

صالحی یادآور شد: خوشبختانه سعی شده این کمک‌ها بین همه مردم نیازمند محروم و پرجمعیت تقسیم شده و اینگونه کارها بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه گفت: کارهای بسیار خوبی صورت گرفت و در کنار دیگر نهادهای مردمی نیز تا امروز بیش از 100 بسته معیشتی که شامل  برنج، روغن، رب، حبوبات، تخم مرغ را توزیع کرده است.

صالحی در پایان ابراز داشت: این کارها ریا نیست و باعث تشویق دیگر خیران و مردم می‌شود تا کمک‌های خیرخواهانه و مومنانه خود را انجام دهند و از مردم می‌خواهیم که با توجه به نیازی که دیده می‌شود این کمک‌ها را ادامه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز