فرماندار همدان:

هموطنان در تعطیلات عید فطر از سفر به همدان اجتناب کنند / همدان در وضعیت زرد کرونا

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۴۷۱۳
هموطنان در تعطیلات عید فطر از سفر به همدان اجتناب کنند / همدان در وضعیت زرد کرونا
فرماندار همدان با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: هموطنان در تعطیلات عید فطر از سفر به همدان اجتناب کنند.

حسین افشاری در گفتگو اختصاصی با خبرنگار برنا از همدان، گفت: با توجه نزدیکی ایام عید فطر و ورود همه ساله مسافرین به این استان امسال با توجه به وضیعیت خاص کشور و استان از مسافرین می خواهیم که از سفر کردن به همدان پرهیز کنند.

وی افزود: به تمام هتل ها و مراکز مسافر پذیر ابلاغ شده است از پذیرش مسافرین جلوگیری به عمل آوردند ومسافرین حق هیچ گونه نصب چادر در پارک ها و بوستان های همدان نخواهند داشت.

فرماندار همدان با بیان اینکه در این ایام مدارس هم پذیرای مهمان ومسافرین نخواهند بود، گفت: تصمیم گیری برای ورود و خروج مسافرین و اعمال محدودیت ها در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا است و از آنان درخواست کردیم که خروجی های خوزستان را کنترل کنند.

وی با اشاره به اینکه استان همدان هنوز در وضیعت زرد قرار دارد، عنوان کرد: با توجه به وضیعت استان همدان از هم استانی ها در خواست داریم که همچنان در خانه بمانند و اگر مجبور شدند از خانه خارج شوند حتما نسبت به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشند.

افشاری با بیان اینکه در طرح غربالگری 97درصد مردم شهرستان همدان مورد غربالگری قرار گرفته اند، افزود:در طرح غربالگری که از ابتدای اردیبهشت صورت گرفته 617 هزار نفر در شهرستان همدان مورد غربالگری قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز