مدیرکل ورزش و جوانان استان

تکمیل مجموعه ورزشی بانوان مهمتربن پروژه ورزشی شهرستان بهار است

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۳:۰۸:۰۴
کد خبر: ۱۰۰۶۰۹۱
محسن جهانشیر تکمیل مجموعه ورزشی بانوان شهرستان بهار را از مهمترین پروژه های ورزشی بهار دانست و گفت: استخر بانوان از نظر ابنیه ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از پروژه هایی است که امسال مورد بهره برداری خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در گفتگو با خبرنگار برنا در بهار یکی از مهمترین پروژه های ورزشی شهرستان بهار را مجموعه ورزشی بانوان شهرستان عنوان کرد و گفت: این مجموعه ورزشی دارای فضایی امن و مناسب برای بانوان است که سالن توپی آن در سنوات گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته و استخر سرپوشیده به همراه زمین چمن مصنوعی آن در دستور کار ماست.

جهانشیر وضعیت پیشرفت فیزیکی این مجموعه ورزشی را بسیار مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: استخر این مجموعه از نظر ابنیه ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تنها تاسیسات باقی مانده که با اجرای تاسیسات آن، استخر بانوان  یکی از پروژه هایی خواهد بود که به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

وی سالن باستانی را از دیگر پروژه های ورزشی شهرستان عنوان کرد و گفت: هم اکنون سالن باستانی در مرحله اسکلت و سفت کاری است و اگر بتوانیم در سال ۹۹ برای آن تامین اعتبار کنیم این پروژه نیز از جمله پروژه های افتتاح شده امسال خواهد بود.

جهانشیر در ادامه زمین چمن لالجین را تنها زمین چمن این شهر که دارای ظرفیت برگزاری مسابقات است عنوان کرد و افزود: سکوهای زمین چمن لالجین نیز از دیگر پروژه های ما در سال جاری است 

وی در ادامه به زمین چمن شهر بهار و برگزاری مسابقات تیم لیگ سه در سال گذشته در این زمین اشاره کرد و اظهار داشت: با مشارکت و پیگیری فرماندار شهرستان پیست دومیدانی این زمین سال گذشته به صورت امانی آسفالت شد و فضای جایگاه تماشاچیان و رخت کن تیمها نیز در برنامه ماست که با تامین اعتبار مناسب آن را سرانجام خواهیم رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زمین چمن مصنوعی آبرومند را از جمله پروژه های ورزشی روستایی شهرستان بهار عنوان کرد و اظهار داشت: در برنامه زیری های خود زمین چمن مصنوعی آبرومند را قرار داده ایم که در اولین فرصت بایستی بتوانیم آن را تعیین تکلیف کنیم. 

جهانشیر ادامه داد: سال گذشته با حضور مقام عالی وزارت، سالن ورزشی سیمین را مورد بهره برداری قرار دادیم که با توجه به ابنکه در منطقه کمتر توسعه یافته قرار داشت، به عنوان یکی از فضاهای مهم و تاثیر گذار در منطقه محسوب می شود که امیدواریم بتوانیم با استفاده از آن استعدادهای بهتری را نسبت به گذشته برای ارتقای سطح کیفی و کمی ورزش روستایی پیدا کنیم.

خبرنگار مرضیه کریمی رادپور


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز