فرماندار ویژه ملایر:

نقش روحانیون ملایر در ستاد مردمی مبارزه با کرونا بی بدیل است

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۵:۵۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۱۶۵۲۱
نقش روحانیون ملایر در ستاد مردمی مبارزه با کرونا بی بدیل است
فرماندار ویژه ملایر، گفت: نقش روحانیون ملایر در ستاد مردمی مبارزه با کرونا بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی مقدم، رئیس اداره تبلیغات اسلامی با قدرت الله ولدی، فرماندار ویژه شهرستان ملایر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار فرماندار ملایر ضمن تقدیر از خدمات معنوی روحانیت معزز شهرستان، بویژه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین برقراری، امام جمعه‌ی محترم ملایر گفت:خدمات روحانیت در ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا و همراهی در اجرای طرح مومنانه، بر مردم شریف ملایر پوشیده نیست، و جای تقدیر دارد.

وی جایگاه اداره تبلیغات اسلامی در گسترش معنویت و بصیرت افزایی دینی را ارزشمند توصیف نموده و اظهار داشت: مهمترین دغدغه‌ی مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) در حال حاضر، تربیت مدیر جوان انقلابی و متخصص است و در این راستا وظیفه‌ی علما و روحانیت بسیار سنگین است، چرا که تبیین مفاهیم دینی و تخصص ‌محوری از وظایف روحانیت معزز می‌باشد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی‌مقدم رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر نیز با تقدیر از مواضع انقلابی مهندس ولدی و تبریک انتخاب ایشان بعنوان فرماندار برتر در حوزه اقتصادی وزارت کشور، با فرماندار ملایر در رابطه با مسائل فرهنگی و تبلیغی شهرستان گفتگو و تبادل نظر نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز