شهردار گیان خبر داد:

انسداد ورودی سراب گیان نهاوند با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۷۲۲۰
انسداد ورودی سراب گیان نهاوند با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا
شهردار گیان از انسداد ورودی سراب گیان نهاوند با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد.

علی جلالی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان با اشاره به افزایش میزان تردد مسافران و گردشگران در سراب گیان، اظهار کرد : با توجه به شرایط قرمز نهاوند و درخواست و نگرانی مردم گیان نسبت به شیوع کرونا در شهر گیان و حضور بیشمار گردشگران و مسافران طی روزهای اخیر در سراب از فرماندار نهاوند تقاضا شد که اجازه مسدود شدن ورودی سراب گیان تا عادی شدن وضعیت کرونا در شهرستان را بدهد ، لذا سراب گیان از امروز تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی تصریح کرد: از هموطنان عزیز تقاضا داریم تا عادی شدن شرایط شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامت خود و جامعه از حضور در اماکن گردشگری خصوصا سراب و تپه باستانی گیان جدا خود داری نمایند.

شهردار گیان در ادامه گفت: امروز با توجه به شرایط و تقاضای بحق همشهریان گیانی که نگران شیوع کرونا در شهر گیان بودند از فرماندار محترم تقاضا شد که اجازه مسدود شدن مجدد ورودی سراب گیان تا برون رفت از وضعیت قرمز را صادر نماید.

وی گفت: بازگشایی مجدد سراب گیان با فراهم نمودن امکانات لازم از جمله تب سنج و گندزدایی خودرو گردشگران انجام خواهد شد.

جلالی همچنین افزود: در صورت بازگشایی مجدد سراب گیان گردشگران در ساعات و تعداد محدود مجوز حضور در سراب را پیدا خواهند کرد.

وی گفت: هدف ما بالا بردن کیفیت خدمات و رعایت بهداشت توسط گردشگران و مهمتر از آن حفظ سلامت همشهریان است.

شهردار گیان در پایان ضمن تقدیر از فرماندار نهاوند ایشان را فردی جهادی و دلسوز خواند و گفت: مجوز مسدود نمودن ورودی سراب گیان از روز شنبه تا فراهم شدن امکانات ذکر شده توسط فرماندار محترم صادر شد.

 

نظر شما