نماینده ولی فقیه در استان همدان:

از طرح های نشاط اجتماعی مجمع جوانان استان حمایت می کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۱۸۰۹۷
از طرح های نشاط اجتماعی مجمع جوانان استان حمایت می کنیم
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در دیدار با اعضای مجمع جوانان استان همدان با اشاره به اهمیت هویت دینی و ملی جوانان و غنی سازی اوقات فراغت جوانان گفت: از طرح های مجمع جوانان استان در حوزه عمومی نشاط اجتماعی حمایت می کنیم.

به گزارش برنای استان همدان، آیت الله شعبانی ، نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار صمیمی با اعضای مجمع جوانان استان همدان با اشاره به اهمیت هویت دینی و ملی جوانان و غنی سازی اوقات فراغت جوانان گفت: از طرح های مجمع جوانان استان در حوزه عمومی نشاط اجتماعی حمایت می کنیم.
امام جمعه همدان با بیان اینکه اگر جوان هویت داشته باشد هم می تواند محرک باشد و هم متحرک جامعه و ایستایی و توقف نداشته باشد،گفت:انتظار از جوانان محرک بودن و تلاش در رفع مشکلات و موانع خود است و امروز نیازمند دونکته اساسی معنویت و اخلاق هستیم.
آیت الله شعبانی افزود: توانمندسازی جوانان در بحث اشتغال با توجه به ظرفیتهای استان و نگاه واقعی جوانان به مقوله کار و کارآفرینی اجتماعی بایستی مورد توجه جوانان و مسئولین قرار گیرد.
در این دیدار صمیمی، صالح جهانگرد ، رئیس دوره ای مجمع جوانان استان همدان به معرفی و شرح فعالیت این مجمع پرداخت.
مهدی شریفی نیز به عنوان دبیر مجمع، ضمن ارائه گزارش فعالیتهای 3 ساله مجمع جوانان به نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه حل مشکل اشتغال میتواند دغدغه و موانع پیش روی ازدواج و مسکن جوانان را مرتفع کند گفت: در راستای تسهیل خواست ها و رفع مشکلات جوانان استان ضمن تدوین سند توسعه و ساماندهی امور جوانان استان ، برنامه عملیاتی ستادهای ساماندهی امور جوانان را تدوین و به تصویب استاندار محترم جهت اجرا توسط دستگاه های ذی ربط رسانیده ایم.
امید پیری، مدیر روابط عمومی مجمع جوانان استان با تاکید بر لزوم نشاط اجتماعی جوانان و همکاری ارگان ها در فراهم کردن خواست های اولیه جامعه گفت: احترام به منزلت اجتماعی جوانان بایستی به عنوان یک فرهنگ اساسی در بین مسئولین و دستگاه های نظارتی و اجرایی تعمیق گردد و نشست های صمیمی در راستای گفتگو با جوانان نخبه و سرآمد استان در جهت برنامه ریزی و تصمیم سازی های کلان دستگاه ها پیشبینی شود.
پیری با اشاره به اهمیت حوزه اطلاع رسانی در حوزه جوانان افزود: در حوزه جوانان لازم است اطلاع رسانی و انعکاس اخبار فعالیت های اختصاصی و عمومی دستگاه ها و ارگانها به سمع نظر جامعه استان برسد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز