فرماندار نهاوند:

مدیران پروازی نهاوند تا نیمه تیرماه در شهرستان مستقر شوند

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۸۳۸۲
مدیران پروازی نهاوند تا نیمه تیرماه در شهرستان مستقر شوند
فرماندار نهاوند، گفت: مدیران پروازی نهاوند تا نیمه تیرماه در شهرستان مستقر شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان مراد ناصری عصر یکشنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان نهاوند با بیان اینکه فرصتی که در بحران است در خود فرصت نیست، گفت: بحران کرونا به مراتب سخت‌تر از هر بحرانی است ولی از آنجایی که این بحران جهانی شده به آن عادت کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه در نهاوند بجای عادت شرایط را عادی کردیم و این به منزله خطر است، گفت: استفاده تمامی مدیران و پرسنل ادارات از ماسک الزامی است چراکه شرایط شهرستان نهاوند خاص است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه نگران خود کرونا نیستیم، عادی شدن آن و وجود مشکل فرهنگی تعدادی انگشت‌شمار قابل کنترل نیست و بسیار نگران کننده است‌، گفت: خطر کرونا بسیار جدی است، مردم اگر بدانند و باور کنند با همان ماشینی که در مراسم عروسی شرکت می‌کنند با همان ماشین روانه باغ بهشت خواهند شد، بحران و خطر کرونا را جدی خواهند گرفت.

وی افزود: به دلیل نیاز به حضور مدیران در شهرستان، در تمامی ماموریت‌های خارج از شهرستان نیز محدودیت‌ ایجاد کردیم. مدیران پروازی تا نیمه تیرماه در شهرستان باید مستقر شوند.

ناصری خاطرنشان کرد: در شهرستان به یک تیم بازرسی توانمند و پای کار  جهت نظارت در شرایط بحران نیاز داریم و در این مهم می‌توان از توان سپاه استفاده بهینه برد.

وی با اشاره به اینکه از امروز به مدت سه هفته، هر روز ۳ اداره برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی خطر کرونا به مردم برنامه‌ریزی کنند، گفت: برای کار فرهنگی باید متولی اصلی برنامه‌ریزی را در دست بگیرد و در این بین اصحاب رسانه بطور جدی‌تر ورود کنند.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها برای هشدار و اطلاع‌رسانی به مردم استفاده بیشتری کنیم.

وی افزود: رسانه‌ها از طریق پزشکان علائم هشدار را به مردم گوشزد کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز