مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ستاد ساماندهی امور جوانان محفلی خوب برای ترویج ازدواج آگاهانه، به هنگام و پایدار است

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۵:۳۵
کد خبر: ۱۰۱۸۷۰۲
ستاد ساماندهی امور جوانان محفلی خوب برای ترویج ازدواج آگاهانه، به هنگام و پایدار است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان محفلی خوب برای ترویج ازدواج آگاهانه، به هنگام و پایدار است.

گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن جهانشیر پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کبودرآهنگ با بیان اینکه در برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان، برنامه ریزی و برنامه محوری اهمیت دارد، گفت: عزم و اراده خدمت در بخشداران و مدیران شهرستان کبودرآهنگ چشمگیر است.

وی با اشاره به اینکه سمنها عاملی برای چابک سازی دولت و واسپاری امور به خود مردم است، گفت: در راستای ترویج ازدواج آگاهانه،به هنگام و پایدار ستاد ساماندهی امور جوانان یک محفل خوب است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: همه ظرفیت ورزش و جوانان استان در راستای تحقق بخشیدن به سیاست های وزارت ورزش و جوانان در خصوص ساماندهی امور جوانان بکار گرفته شده است لذا از همه مسئولین دستگاه های اجرایی تقاضا داریم ما را برای نتیجه گیری هرچه بهتر یاری نمایند.

در ادامه این نشست مهدوی فرماندار کبودرآهنگ، اظهار کرد: یدک کشیدن اسلام و اسلامیت برای متولیان و مخاطبین مهم است و جز اصول اولیه انقلاب و تاکید امام و رهبری است.

وی با بیان اینکه نزول در عمل به دستورات دینی دلیل پیشروی در بحث آسیب های اجتماعی است، گفت: جوانان یک فرصت و یک ظرفیت اند برای کمک به خدمت به مردم، جوانان میتوانند بسیار نقش آفرین باشند.

فرماندار کبودرآهنگی در پایان تصریح کرد: ۱۲۷ روستا در کبودرآهنگ داریم که ۲۸ روستا با جمعیت ۱۰۰۰ نفر وجود دارد که در راستای تحقق طرح هر روستا یک سمن،تا پایان شهریور باید در هر یک از این روستاها حداقل یک سمن ثبت گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز