ثبت نام تسهیلات ۶ میلیون تومانی برا ی مشاغل آسیب دیده

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۹۸۹۶
ثبت نام تسهیلات ۶ میلیون تومانی برا ی مشاغل آسیب دیده
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان ازثبت نام تسهیلات ۶ میلیون تومانی برا ی مشاغل آسیب دیده در حوزه حمل و نقل برون شهری در اثر بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، " داریوش حسینی " بیان کرد: شیوع بیماری کرونا از ابتدای اسفند ماه سال گذشته، تعطیلی ۲ ماهه تعداد زیادی از مشاغل بخصوص در حوزه حمل و نقل برون شهری را در پی داشته که سبب متضرر شدن بسیاری از رانندگان عزیر شاغل در این حوزه شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی ادامه داد: از اینرو و با هدف جبران بخشی از خسارات وارده به این مشاغل در اثر شیوع بیماری کرونا تفاهم نامه ای بین وزارت راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضاء شده که بر اساس آن تسهیلات شش میلیون تومانی به رانندگان مسافری بین شهری با نرخ سود ۱۲ درصد و با بازپرداخت ۲۴ ماهه و تنفس چهار ماهه درنظرگرفته شده است.

حسینی اعلام کرد: رانندگان پس از دریافت پیامک می‌توانند نسبت به تکمیل ثبت نام خود در سامانه کارا به آدرسhttps://kara.mcls.gov.ir اقدام نمایند.

♦️وی یادآورشد: نظربه هماهنگی های صورت گرفته با سازمان های تابعه وزارت راه وشهرسازی، تعریف سطوح نمایندگان استانی ازطریق ستاد وزارتخانه انجام گرفته و مسئولیت نظارت فرابخشی بر عملکرد سامانه مذکور و ایجاد دسترسی برای کاربران سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی جهت خدمت دهی به رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری در راستای دریافت تسهیلات مذکور به اداره هماهنگی حمل و نقل ادار ه کل راه و شهرسازی استان واگذار شده است.

حسینی در پایان خاطرنشان ساخت: اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان هماهنگی های لازم را در این خصوص بعمل آورده و برای کاربران معرفی شده در سطح شهر همدان و سایر شهرستان های استان حساب کاربری مذکور را ایجاد نموده است و بر فرایندهای این سامانه در سطح استان نظارت دارد.

لازم به ذکر است مسئولیت تایید یا رد درخواست متقاضیان(کسب و کارهای حمل و نقلی آسیب دیده ثبت نام کرده در سامانه کارا) توسط سازمان مربوطه صورت می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز