رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان خبر داد:

آغاز فعالیت رشته دوچرخه سواری تریال در همدان

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۲۰۶۴۹
آغاز فعالیت رشته دوچرخه سواری تریال در همدان
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان از آغاز فعالیت رشته دوچرخه سواری تریال در این شهرستان خبر داد.

بهزاد نادری در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای سال 98اقدامات خوبی در راستای ورزش دوچرخه‌سواری صورت گرفته که امیدواریم به دوران طلایی دوچرخه‌سواری استان همدان برگردیم.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری هیئت دوچرخه‌سواری با دستگاه‌های اجرائی استان همدان، عنوان کرد: خوشبختانه موفق شدیم اولین تفاهم‌نامه را به اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیرو انتظامی شهرستان همدان منعقد کنیم و در نظر داریم که تعاملات بیشتری با دستگاه‌های اجرائی شهرستان داشته باشیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان، افزود:باهدف گسترش مسائل آموزشی و ورزش همگانی چند تفاهم‌نامه اولیه با دستگاه‌های اجرائی صورت گرفته و خوشبختانه هماهنگی خوب و مطلوبی بین هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان با اشاره به برنامه‌ی این هیئت برای بالا بردن ظرفیت ورزش دوچرخه‌سواری در شهرستان همدان استان، اظهارکرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای بالا بردن بهر برداری علمی و ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه در راستای ارتقای فرهنگ دوچرخه‌سواری در سطح شهرستان همدان صورت گرفته است.

وی با اشاره به ظرفیت بالا ورزش دوچرخه‌سواری کوهستان در همدان، گفت:به دلیل دسترسی آسان و سریع دوچرخه‌سواران همدانی به ارتفاعات و کوهستان‌های همدان ظرفیت خوبی دوچرخه‌سواران همدانی در این حوزه دارند که می‌توانند همانند گذشته در کشور افتخار بیافرینند.

نادری ادامه داد:برنامه‌ریزی برای سازمان‌دهی دوچرخه‌سواران همدانی در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است.

وی از فعال شدن رشته تریال در استان همدان خبر داد و گفت:تیم تریال (حرکات نمایشی)استان همدان فعال‌شده است و هم‌چنین دوچرخه‌سواری کوهستان همدان تمرینات منظم خود را آغاز کردند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان همدان، ادامه داد:تیم های بانوان و آقایان دوچرخه‌سواری و کورسی با هماهنگی و مساعدت رئیس دوچرخه‌سواری استان همدان تمرینات تخصصی خود را شروع کردند.

وی گفت:حمایت از همایش‌های عمومی در سطح شهرستان همدان صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های برای آموزش تخصصی برای دوچرخه‌سواران همدانی انجام‌گرفته است.

نادری افزود:در حال حاضر دو کارگاه مهارت‌آموزی برای دوچرخه‌سواران کوهستان در شهرستان همدان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد:برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری مسابقات تخصصی و حرفه با توجه قوانین و استاندارهای فدراسیون دوچرخه‌سواری صورت گرفته است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان، با اشاره به فعال شدن ورزش قهرمانی این رشته در شهرستان همدان، عنوان کرد:در صورت جذب منابع مالی واسپانسردر اسرع وقت ورزش قهرمانی در شهرستان همدان فعال خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز