مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

بهره‌برداری از ۲ پروژه ورزشی تویسرکان هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۰۲۰۷۳۱
بهره‌برداری از ۲ پروژه ورزشی تویسرکان هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از بهره‌برداری از 2 پروژه ورزشی تویسرکان هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، نشست مشترک مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص بررسی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان تویسرکان با مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، حسینی، فرماندار شهرستان، چاروسایی، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و همچنین رنجبردار، مسئول پروژه و دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.

محسن جهانشیر در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و همراهی‌های نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ساعی این شهرستان، اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری اتفاقات خوبی در حوزه ورزش و جوانان استان همدان در انتظار ورزشکاران و جوانان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در بحث تعریف پروژه‌ها و همچنین تخصیص اعتبارات و همچنین توسعه به‌صورت متوازن به شهرستان‌های استان نگاه می‌شود، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان تویسرکان دو جلسه اختصاصی در خصوص پیگیری امورات ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان با مقام عالی وزارت برگزارشد و دستورات لازم جهت توسعه هرچه بهتر و بیشتر ورزش و جوانان در این شهرستان را دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره تخصیص اعتبارات عمرانی و جاری برای اداره ورزش و جوانان تویسرکان طی چند مرحله در سال گذشته، گفت: امروز یکی از اولویت‌های مهم اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در حوزه جوانان راه‌اندازی سازمان‌های مردم‌نهاد است.

وی با اشاره بر لزوم اجرای طرح هر روستا یک سمن، گفت: خوشبختانه این مهم با حمایت فرمانداران، دهیاران و بخشداران در شهرستان‌های مختلف استان در حال پیگیری است لذا امیدواریم در شهرستان تویسرکان نیز این مهم به بهترین نحو اجرا شود.

جهانشیر با اشاره به فعالیت 8 سمن در شهرستان تویسرکان در حوزه‌های مختلف، گفت: خوشبختانه در حال حاضر نیز 7 سازمان مردم‌نهاد جوان در شهرستان تویسرکان در آستانه صدور مجوز هستند.

وی با اشاره به اینکه برای تجهیز خانه ورزش روستایی حداقل یک مکان به زیربنای 80 مترمربع نیاز است تا بهره‌برداری آن به دست جوانان روستایی سپرده شود، گفت:توجه به حوزه جوانان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان است چراکه توجه به این مهم با کاهش آسیب‌های اجتماعی رابطه مستقیم دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به وجود 10 پروژه ورزشی در شهرستان تویسرکان، گفت: از این تعداد پروژه در شهرستان 5 پروژه ملی و 5 پروژه دارای ردیف اعتبار استانی هستند.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئولین استان و شهرستان و همچنین مساعدت‌های مقام عالی وزارت ورزش و جوانان 2 پروژه عمرانی زمین چمن اشتران و فرسفج هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز