رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان تاکید کرد:

ضرورت انجام کار فرهنگی برای چگونگی زندگی با ویروس کرونا توسط شبکه تبلیغی استان همدان

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۰۹۲۳
ضرورت انجام کار فرهنگی برای چگونگی زندگی با ویروس کرونا توسط شبکه تبلیغی استان همدان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بر ضرورت انجام کار فرهنگی برای چگونگی زندگی با ویروس کرونا توسط شبکه تبلیغی استان همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، رشید حیدری مقدم در جمع مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان و جمعی از روحانیون شبکه تبلیغی استان همدان با بیان اینکه ما به عنوان سربازان سلامت انجام وظیفه می کنیم؛ در خصوص شرایط خاص جهان بعد از زمان بروز کرونا اظهار کرد: هیچ صاحب نظری اتفاق اخیر کرونا در جهان درگیری جهان را نمی تواند پیش بینی کند.

وی با اشاره به روند بروز کرونا، علائم این بیماری و ناشناخته بودن ویروس اظهار کرد: تاریخ زندگی بشر از ابتدای کرونا تا انتهای آن به طور کامل تغییر می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، یادآور شد که جنگ رسانه‌ای و جنگ بیولوژیک در دوران فعلی بسیار بااهمیت است و ماهیت این جنگ و حفظ اقتدار ملی نیازمند ابزارهای جدید است.

وی مهمترین دستاورد کرونا را نزدیک کردن بشر به پروردگار دانست و گفت: سرعت همه گیری ویروس کرونا بسیار بالاست و بسیار بر اقتصاد جهان تاثیرگذار بود.

حیدری مقدم با مقایسه روند خدمت رسانی به بیماران کرونایی در ایران و دیگر کشورها گفت: امروزه غربالگری مرگ در کشورهای توسعه‌یافته انجام می‌شود در حالیکه ما در کشور ایران غربالگری سلامت داریم و بی‌‍شک عبور از کرونا سند افتخار ملی در کشور است.

وی با اشاره به تصمیم مسئولان کشور برای همراه کردن معیشت و سلامت در شرایط کرونا، گفت: شاخص بروز تجمعی بیماری کرونا در همدان ۸۵ است و این در حالیست که این شاخص در کشور حدود ۲۵۰ است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در چند روز گذشته تعداد ورودی به بیمارستان‌ها افزایش یافته است، درخواست کرد که کار فرهنگی در سطح وسیع برای چگونگی زندگی با ویروس کرونا انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات کنترل کننده خوبی انجام شده و مشکل جدی در این خصوص وجود نداشته تاکید کرد که نباید از کنار کرونا عبور کرد چرا که ساده انگاری این بیماری پذیرفتنی نیست.

حیدری مقدم با بیان اینکه هیچ فردی به صراحت نمی‌تواند در مورد ویروس صحبت کند، خاطر نشان کرد که حدود ۱۵۰ فوت تاکنون در استان داشتیم درصد فوتی بالا نیست.

وی افزود: جهاد در برابر کرونا جهادی پیچیده تر از دوران دفاع مقدس است و به لطف خدا از این بحران هم با هوشمندی عبور می‌کنیم تا کشور طولانی مدت با این موضوع درگیر نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز