رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد:

افزایش ظرفیت پذیرش ۱۱۲ تخت بستری و مراقبت های ویژه در نهاوند

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۱۲۳۶
افزایش ظرفیت پذیرش ۱۱۲ تخت بستری و مراقبت های ویژه در نهاوند
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از افزایش ظرفیت پذیرش 112 نخت بستری و ICU در این شهرستان خبر داد و گفت: بیمارستان شهید قدوسی آماده پذیرش بیماران مبتلابه کرونا است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سیامک دانشور صبح یکشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان نهاوند، گفت: خوشبختانه با توجه به رعایت اصول بهداشتی از طرف مردم و باور استفاده اکثریت از ماسک امیدواریم طی ۱۵ روز آینده، شاهد کاهش تعداد بیماران بستری باشیم.

وی بابیان اینکه نقاط اپیدمی در شهرستان را باید شناسایی کرد، ادامه داد: ظرفیت پذیرش ۱۰۰ بیمار بستری و ۱۲ تخت ICU در بیمارستان شهید قدوسی فراهم‌شده است که امیدواریم نیازی به استفاده از آن نباشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به اینکه باید آگاهی مردم را نسبت به کروناویروس و خطرات آن افزایش دهیم، اظهار کرد: کرونا تعداد زیادی از مردم را مبتلا کرده اما خودشان اطلاعی ندارند و این عامل اصلی شیوع و گسترش بیماری است.

وی تصریح کرد: اگر همه مردم ماسک بزنند می‌توان این بیماری را کنترل کرد و توسعه اکید به مردم این است که از ماسک استفاده کنند و تذکر داده شود چراکه بزرگ‌ترین عامل شیوع این بیماری ساده‌انگاری مردم است.

تعطیلی تالار پذیرایی در نهاوند به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

دانشور گفت: شرایط پذیرش بیماران کرونایی در شهرستان فراهم‌شده است اما اگر به هر علتی نتوانیم بیماران کرونای را در بیمارستان علیمرادیان بستری کنیم ناچار هستیم از ظرفیت بیمارستان شهید قدوسی استفاده کنیم.

دانشور بابیان اینکه رانندگان تاکسی باوجوداینکه جریمه‌شده‌اند اما بازهم مراعات نمی‌کنند و ماسک نمی‌زنند، یادآور شد: تهیه ماسک و تحویل به خیرین سلامت شهرستان به‌منظور استفاده و توزیع در اماکن و مراسم‌های شلوغ را هم مدنظر داریم که امیدوارم این کار هم بیش‌ازپیش ادامه داشته باشد.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت : یکی از تالارهای پذیرایی نهاوند به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم استفاده از ماسک در  زمینه پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ در حین برگزاری مراسم  ، ممانعت بعمل آمد و از طریق پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تا اطلاع ثانوی از ادامه فعالیت باز ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز