استاندار همدان:

روند ابتلاء به ویروس کرونا در استان همدان صعودی است

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۱۶۰۰
روند ابتلاء به ویروس کرونا در استان همدان صعودی است
استاندار همدان، گفت:روند ابتلاء به ویروس کرونا در استان همدان صعودی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سیدسعید شاهرخی ظهر یکشنبه در ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان همدان با بیان اینکه همراهی مردم و مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان و زحمات ستاد استانی قابل تقدیر و تشکر است، گفت: تا کنون اقدامات مثبت و تاثیرگذاری در استان همدان  در مقابله با کرونا صورت گرفته است و شرایط استان همدان نسبت به خیلی از استان ها بهتر است اما کار و تلاش برای این حوزه با تمام توان و بیشتر از گذشته ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه استان همدان از استان‌های پیشرو در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا بوده است، گفت: علاوه بر پروتکل‌های بهداشتی باید برای هر دستگاه اجرایی پروتکل‌های نظارتی نیز تعریف و تدوین شود..

استاندار همدان با اشاره به اینکه برای استفاده از ماسک، مکان‌ها و کانون‌های پرخطر را شناسایی و در این مکان استفاده از ماسک را الزامی کنید، گفت: در مکان‌ها و کانون‌های پرخطر، نظارت جدی انجام شود و با افرای ‌که رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی و جدی شود.

وی با بیان اینکه درحال حاضر وضعیت استان همدان زرد است، گفت: متاسفانه روند ابتلا به کرونا در استان صعودی  است لذا باید فاصله گذاری فیزیکی  رعایت شود

شاهرخی برگزاری هر گونه مراسم شادی و عزا در استان همدان را ممنوع اعلام کرد و گفت: متولیان در صورت برگزاری هرگونه اجتماع برخورد قانون لازم انجام شود.

وی تاکید کرد: مردم  توجه کنند اگر فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشود، ویروس ‌کرونا بیش از پیش در بین مردم سرایت پیدا می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز