مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان:

افتتاح سایت جدید آرامستان موقوفه همدان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۱:۲۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۲۱۶۴۰
افتتاح سایت جدید آرامستان موقوفه همدان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افتتاح سایت جدید آرامستان موقوفه همدان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از همدان؛حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی از افتتاح سایت جدید آرامستان موقوفه همدان خبر داد و اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر و راحت‌تر به مردم سایت جدید امروز با حضورمسوولان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه سایت جدید شامل غسالخانه مردانه و زنانه به صورت مجزا، تصفیه خانه پساب تغسیل اموات، مصلای نماز میت ، پارکینگ و... است گفت: در این سایت جایی برای حضور نماینده ثبت‌احوال و پزشکی قانونی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه واحدهای اداری و مدیریتی در سایت جدید ایجاد شده است خاطرنشان کرد: این پروژه از سال ۹۵ شروع شده و امروز به بهره‌برداری می‌رسد‌ که البته زودتر نیز آماده شده بود.

وی با بیان اینکه این پروژه از محل درآمدهای باغ بهشت و خیرین آماده بهره‌برداری شده است عنوان کرد: یک‌هزار و ۵۰ متر زیربنای ساختمان است.

زین‌العابدینی با اشاره به ۶۰۰ متر زیربنای اقامه نماز و یک‌هزار و ۵۰۰ متر پارکینگ خاطرنشان کرد:  ۲ هزار متر مربع نیز محوطه‌سازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تقریبا طبق برآورد هزینه‌های روز، قریب به ۶ میلیارد تومان در این سایت هزینه شده است گفت: از فردا کارهای اموات در سایت جدید به نام" مجموعه کامل اداری و خدماتی عروجیان" انجام می‌شود.

نظر شما