فرماندار رزن:

طرح تولید قطعات خودرو با اشتغال زایی ۲۰۰ نفر در دستور کار شهرستان رزن قرار گرفت

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۲۳۱۸
طرح تولید قطعات خودرو با اشتغال زایی ۲۰۰ نفر در دستور کار شهرستان رزن قرار گرفت
فرماندار رزن، گفت: طرح تولید قطعات خودرو با اشتغال زایی 200 نفر در دستور کار شهرستان رزن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان سید رضا سلامتی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید این شهرستان که با حضور نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد:طرح مواد شوینده با توجه به فاصله کم واحد از رودخانه فصلی با مساعدت دستگاههای متولی و رعایت ضوابط زیست محیط و امور آب توسط سرمایه گذار نسبت به صدور پروانه بهره برداری اقدام گردد.

وی افزود: مشکلات ارکان لوله طرح گردید و مصوب گردید که اولویت خرید تمامی دستگاهها دولتی و پیمانکاران درجهت حمایت از واحدهای صنعتی  از واحدهای تولیدی استان باشد ضمنا مصوب گردید شرکت آب فاضلاب استان نسبت به پرداخت بدهی واحد  اقدام نماید.

فرماندار رزن تصریح کرد: مشکل طرح توسعه بخاری شوکت مطرح و مقرر گردید بعد از اخذ پروانه و ثبت نام در سامانه بهین یاب نسبت به دریافت تسهیلات بانکی اقدام نماید .

وی افزود: مشکل واحد طرح ذوب ضایعات آهنی مطرح و مقرر گردید بعد از اخذ پروانه بهره برداری نسبت به ثبت نام در سامانه بهین یاب جهت اخذ تسهیلات اقدام نماید و مصوب گردید علاوه بر رفع مشکل برق این واحد برای سایر واحدهای متقاضی برق در شهرک صنعتی ، از ظرفیت برق واحدهایی که با ظرفیت کمتر فعالیت می نمایند با هماهنگی شرکت برق صورت گیرد.

سلامتی با اشاره به اینکه طرح تولید الکل مورد موافقت قرار نگرفت و مقرر گردید سرمایه گذار طرح جدیدی را ارائه نماید، گفت: طرح واحد فولاد خرس سفید شمال مطرح و مصوب گردید واحد حقوقی جهاد کشاورزی نسبت به رفع مشکل ایجاد شده در اسرع وقت اقدام و مشکل این واحد نیز مرتفع گردد.

وی خاظرنشان کرد: طرح تولید قطعات خودرویی با بازدید از سوله هایی که در تصرف بانکها بودند و توسط کارگروه ستاد تسهیل استان آزاد شده اند مقرر گردید سرمایه گذار جهت تصمیم گیری نهایی و انتخاب یکی از واحدها نسبت به دریافت پروانه و تولید قطعات خودرویی با اشتغال ۲۰۰ نفر پیگیری نماید.

نظر شما