امام جمعه شهرستان بهار:

توجه به ورزش ارتقاء سلامت عمومی جامعه را به دنبال دارد

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۵:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۲۵۱۷
امام جمعه شهرستان بهار، گفت:توجه به ورزش ارتقاء سلامت عمومی جامعه را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان حجت الاسلام محمد علی ارزنده در بازدید از زیرساخت های ورزشی شهرستان بهار ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین خادمان ورزش و جوانان بر اهمیت رسیدگی به امور جوانان و لزوم  همگانی کردن ورزش بین آحاد مردم تاکید نمود.

وی افزود: توجه و حمایت جدی به ورزش موجب ارتقای سلامت عمومی جامعه می شود.

امام جمعه بهار با اشاره به کمبودهای ورزش در شهرستان گفت: باید به ورزش شهرستان نگاه ویژه ای صورت گیرد و باید در اولین فرصت جلسه ای با حضور نماینده مردم بهار در مجلس شورای اسلامی؛ فرماندار شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان شکل بگیرد تا بخشی از مشکلات ورزش حل شود.

لزوم حمایت همه جانبه ورزش و ورزشکاران در بهار

در ادامه این نشست علیرضا صفی زاده ضمن تقدیر از نگاه ویژه امام جمعه بهار به امر ورزش اظهار کرد: ورزش یک مقوله بزرگی است که برای حل مشکلات آن باید هزینه کرد و اعتبارات فعلی اداره ورزش و جوانان کافی نیست و نمی تواند پاسخگوی نیازهای بی شمار ورزشکاران و جامعه ورزش باشد.

وی با اشاره به اینکه ورزش شهرستان بهار در زمینه های مختلف با چالش ها و مشکلاتی مواجه است، توضیح داد: باید شرایطی ایجاد شود تا جوانان نسبت به ورزش ترغیب شوند چون اساس سلامت جامعه ورزش است و بازدید امروز امام جمعه بهار قطعا مایه دلگرمی اهالی ورزش خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بهار افزود: از همه مدیران و مسئولان و دلسوزان ورزش شهرستان می خواهم که ورزش و ورزشکاران را تنها نگذارند تا بتوانیم با همکاری و همدلی ورزش شهرستان را به سامان برسانیم.

نظر شما