مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

افزایش صد درصدی تعداد سمن های استان همدان در دستور کار است/۲۶۰ سمن در صف انتظار ثبت

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۲۰۵۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از حضور 260 سمن در صف انتظار ثبت خبر داد و گفت: افزایش صد درصدی تعداد سمن های استان همدان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، صبح سه شنبه محسن جهانشیر به همراه معاون جوانان، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در دفتر خبرگزاری برنا استان همدان حاضر شدند و در خصوص آخرین برنامه ها و اقدامات در دست اجرا بحث و گفتگو کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه خبرگزاری برنا یکی از خبرگزاری های فعال کشور و استان همدان است، گفت: خبرگزاری برنا با توجه به قرابت و نزدیکی که با وزارت ورزش و جوانان دارد انتظار داریم همچنان که تاکنون به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی توجه کرده اند توجه بیش از پیش داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته ازدواج، افزود: خوشبختانه با هم افزایی و هم فکری های صورت گرفته در معاونت جوانان، مجمع جوانان، مجمع خیرین و سازمان های مردم نهاد فعال در امر ازدواج و مشاوره برنامه های خوبی برای هفته ازدواج تدارک دیده شده است.

جهانشیر با اشاره به اینکه امسال با توجه به شرایط ویژه کرونا بسیاری از برنامه های مربوط به هفته ازدواج به صورت مجای برگزار خواهد شد، گفت :برنامه های هفته ازدواج با توجه به رو ز شمار این هفته و نام گذاری که از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه استاندار همدان در حوزه جوانان اهتمام به امور جوانان و همچنین برگزاری جلسات ستاد ساماندهی موفق به کسب رتبه های برتر در سطح کشور شدند، افزود: توجه به امورات جوانان یکی از دغدغه های مهم مسئولین ارشد استان همدان است که این مهم با توجه به اهمیت موضوع محقق شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه از بر بایی ایستگاه های ازدواج در تمام نقاط همدان خبر داد و گفت : در هفته ازدواج در نظر داریم با کمک سازمان های مرد نهاد و مجمع جوانان در سطح استان ایستگاه های ازدواج با هدف افزایش و اطلاع رسانی و مشورت در حوزه ازدواج مئفق شکل خواهد گرفت .

وی گفت: برنامه جشن گلریزان امساله با هدف کمک به قشر آسیب بذیر و در آستانه ازدواج به صورت مجازی بر گزار خواهد شد.

جهانشیر، تصریح کرد: مجمع خیرین ازدواج در نظر دارد در آستانه عید بزرگ غدیر تعداد 100 جهزیه را به جوانان نیازمند در آستانه ازدواج اهدا کنند .

وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی ازدواج در استان همدان، گفت: در سه ماهه نخست سال جاری  سه  هزارو چهار صد فقره تسهیلا ت ازدواج از بانک های عامل به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، افزود: تلاش شده است که تمام دستگاه های متولی امر و تعهدات برای ارایه خدمات و  تسهیلات  مربوط به ازدواج با توجه به شرایط کرونا و کاهش فعالیت های آن ها بتوانیم به هدف خود برسیم.

وی با اشاره به اینکه 260سمن استان همدان در صف انتظار ثبت هستند، گفت: هدف ما افزایش کمی تعداد سمن ها برون سپاری های سازمانی برای کوچک سازی بدنه دولت است.

جهانشیر در پایان گفت: امیدواریم با اجرای موفق طرح هر روستا یک سمن در استان همدان بتوانیم تعداد سمن های موجود استان همدان تا پایان سال جاری افزایش 100 درصد داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز