مدیر منطقه یک شهرداری همدان خبر داد:

آغاز عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گردشگری گنجنامه همدان

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۸:۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۸۰۶۳
آغاز عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گردشگری گنجنامه همدان
مدیر منطقه یک شهرداری همدان از آغاز عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گردشگری گنجنامه همدان خبر داد.

گنجنامه به عنوان یکی از جاذبه های مهم گردشگری شهر همدان محسوب می شود که اغلب گردشگران و مسافرینی که به شهر همدان سفر می کنند بازدیدی از این جاذبه طبیعی و تاریخی خواهند شد. در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و با توصیه های بهداشتی که صورت پذیرفته است حجم مسافرین به شدت کاهش یافته و فرصت مناسبی است تا اماکن گردشگری در صورت نیاز بهسازی شوند. 

شهرداری منطقه یک همدان نیز این فرصت را مغتنم شمرده است و عملیات بهسازی محوطه گنجنامه را از ابتدای مرداد ماه آغاز کرده است، حال با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم تا گفت و گویی را با مسعود دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان ترتیب دهیم که در ادامه می خوانید:

دهبانی صابر با اشاره به اینکه شهر همدان به عنوان یکی از شهرهای کهن ایران هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافرین است افزود در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش قابل توجه مسافرین و گردشگران تصمیم گرفتیم تا مناطقی که به عنوان مناطق گردشگرپذیر در شهر همدان محسوب می شوند را بررسی کرده و در صورتی که احتیاج به ترمیم و اصلاح وجود دارد اقدام نماییم.

وی گفت: در مواقعی که میزبان مسافرین هستیم انجام اقدامات عمرانی در محدوده مناطق گردشگری به دلیل وجود ازدحام و شلوغی میسر نمی باشد و ضمن کند پیش رفتن اقدامات، شهروندان و گردشگران نیز از این موضوع استقبال نمیکنند.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به اینکه عملیات پیاده رو سازی و جدولگذاری در پایین دست محوطه گنجنامه به پایان رسیده است مطرح کرد عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گنجنامه نیز از ابتدای مرداد ماه آغاز شده است و هدف از اجرای این پروژه ایجاد زیبایی بصری و افزایش کیفیت خدمات رسانی در این مجموعه است.

کی با بیان اینکه احیای فضای سبز، لوله کشی و آبیاری مناسب نیز در دستور کار عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گنجنامه قرار دارد گفت از زمستان سال گذشته عملیات بازسازی کامل سرویس بهداشتی مجموعه گنجنامه نیز آغاز شد که از هفته های آینده در دسترس شهروندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز