در پیامی؛

استاندار همدان روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۳۲۲۱
استاندار همدان روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی را تبریک گفت
استاندار همدان در پیامی روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در پیامی روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تَعاوَنُوا عَلَی البِرِّ و التَّقوی و ولا تَعاوَنُوا عَلَی الإثمِ و العُدوانِ

در نیکوکاری و پرهیزکاری یکدیگر را یاری کنید و در گناه و تجاوز ، به یکدیگر یاری نرسانید

 

در سالشمار جمهوری اسلامی ایران ، ۲۲مرداد ماه توسط " شورای فرهنگ عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی " به عنوان " روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی" نامگذاری گردیده است.

سازمانهای مردم نهاد ، تشکل های خودجوش مدنی هستند که احساس مسئولیت در راستای رسیدن به آرمان های والای جامعه و داشتن جامعه ای عاری از مشکلات را وظیفه و هدف نهایی خود می دانند . این تشکل ها از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار بوده و همیار و همگام با دردهای عامه مردم درجامعه گام بر می دارند .

اختصاص روزی خاص برای نامگذاری این تشکل ها و مشارکتهای اجتماعی ، گواه نقش ویژه و برجسته این سازمان ها در حل مشکلات جامعه است ، دولت تدبیر و امید اعتقادی راسخ به نقش سازمان های مردم نهاد داشته است و گام های موثری برای تقویت مشارکت های اجتماعی برداشته .

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک این روز ،از زحمات و تلاش های تمامی تلاشگران این حوزه که فدکارانه فعالیت می کنند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و برای همه دغدغه مندان عرصه مشارکت های اجتماعی ، که دل در گرو اعتلای ایران اسلامی دارند توفیق روز افزون مسئلت دارم.

سید سعید شاهرخی

استاندار همدان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز