پزشک متخصص عمومی:

پزشکان از عدم پرداخت مطالبات معوق توسط بیمه ها گله مند هستند

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۴۷۶۰۰
پزشکان از عدم پرداخت مطالبات معوق توسط بیمه ها گله مند هستند
پزشک متخصص عمومی، گفت: پزشکان از عدم پرداخت مطالبات معوق توسط بیمه ها گله‌مند هستند.

غلام رضا مسعودی  به مناسبت روز پزشک در گفتگو باخبرگزاری برنا از همدان ضمن تبریک روز پزشک اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط کرونا شرایط کاری برای پزشکان بسیار سخت تر شده است و تمام پزشکان وپرستاران در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا می باشند.

وی افزود:جهاد گران عرصه سلامت با جان ودل تلاش و خدمت می کنند وتمام پزشکان به خصوص پزشکان در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا قرار میگیرند.

رئیس نظام پزشکی نهاوند با اشاره به عدم حمایت دولت از پزشکان عمومی و مطب های خصوصی با توجه به شرایط کرونا مطرح کرد:با توجه به شرایط کرونا وعدم افزایش ویزیت ها پزشکان  ولزوم خرید روزانه لوازم بهداشت فردی بسیار از پزشکان درخواست حمایت و یا عرضه لوازم بهداشتی فردی به قیمت دولتی را به مطب های خصوصی دارنند.

وی در ادامه:باتوجه به عدم رعایت بسیاری از بیماران و استفاده نکردن از ماسک و دستکش از دولت درخواست دارم وسایل بهداشت فردی را با قیمت دولتی در اختیار مطب ها قرار دهنند که تمام مریض ها بتوانند از آن استفاده کنند.

مسعودی با اشاره عدم تحقق مطالبات پزشکان از بسیاری از بیمه ها از جمله بیمه دی مطرح کرد:با وجود گذشت 3سال مطالبات بیمه ای پزشکان از بیمه دی هنوز پرداخت نشده است .

وی با اشاره به عملکرد نسبتا خوب بیمه ها تامین اجتماعی وارتش و خدمات درمانی مطرح کرد:پرداخت های مطالبات بیمه های  مذکور با توجه به شرایط کرونا قابل قبول می باشد.

رئیس نظام پزشکی نهاوند، گفت:با تمام مردم می خواهم با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی ضمن هم دردی با کادر پزشکی از شیوع کرونا کرونا جلوگیری کنند.

وی در خاتمه با اشاره به مصادف شدن روز پزشک با ایام عزای سید الشهدا مطرح کرد: امیدوارم هم زمانی که روز پزشک با ایام عزا سید الشهدا موجب از بین رفتن ویروس منحوس در تمام دنیا شود.

نظر شما