هم‌زمان با هفته دولت؛

۳ پروژه ورزشی با اعتبار ۲۲۸ میلیارد ریال در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۴۷۶۲۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از بهره برداری 3 پروژه ورزشی با اعتبار 228 میلیارد ریال در استان همدان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن جهانشیر ضمن تبریک و تهنیت هفته دولت و ماه محرم، اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت 3 پروژه ورزشی بااعتبار 227 میلیارد و 538 میلیون ریال در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی ادامه داد: ورزشگاه 5 هزارنفری ملایر، زمین چمن مصنوعی علی‌صدر و سالن ورزشی روستای ینکی کند شهرستان ملایر ازجمله این پروژه‌ها است که با حضور عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان روز سه شنبه به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه ورزشگاه 5 هزارنفری ملایر به مساخت 16 هزار مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر 216 میلیارد ریال از طریق ویدئوکنفراس با حضور دکتر روحانی ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت به بهره برداری خواهد رسید.

وی مساحت سالن ورزشی روستای ینکی کند ملایر و زمین چمن مصنوعی علی‌صدر را به ترتیب 926 و یک هزار و 152 مترمربع عنوان کرد و گفت: سالن ورزشی روستای ینکی کند بااعتبار 8 میلیارد 538 میلیون ریال و زمین چمن علی‌صدر بااعتبار 3 میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان بهره‌برداری خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز