رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

آماده امضای تفاهم نامه با ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان هستیم

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۰۵۴۱
آماده امضای تفاهم نامه با ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان هستیم
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان این آمادگی را دارد که با ستاد امر به معروف و نهی از منکر تفاهم نامه ای امضا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، روح الله وجدی هویدا در نشست با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر دغدغه و مطالبه همه ما است.

وی افزود: امروز گستره امر به معروف به یک یا دو بخش محدود نمی شود و همین که یک کارمند و مدیر هم کار نمی کنند می تواند مطالبه شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به استفاده از ظرفیت شورای اجتماعی محلات گفت: چندین سال است که موضوع شورای اجتماعی محلات پیگیری شده و هدف اصلی آن تربیت شهروندانی بوده که نسبت به محله خود بی تفاوت نباشند. 

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: تا پایان شهریور ماه امسال شورای اجتماعی محلات در تمامی محلات همدان ایجاد خواهد شد و این آمادگی را داریم در بحث آموزش با ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری کنیم.

وی با اشاره به آمادگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در امضای تفاهم نامه بیان کرد: مرکز جامع آموزش شهروندی نیز بعد از پایان محرم افتتاح خواهد شد که این آمادگی را داریم در بحث آموزش شهروندان با ستاد امر به معروف و نهی از منکر تفاهم نامه ای پیرامون آموزش شهروندی به امضا برسانیم. 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: همکاری های ما در راستای شورای اجتماعی محلات،  مرکز جامعه آموزش شهروندی و فضاسازی شهری خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز