نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

کم کاری ها را توجیه نمی کنیم اما تحریم های کنونی بی سابقه است

۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۱:۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۵۰۷۳۲
کم کاری ها را توجیه نمی کنیم اما تحریم های کنونی بی سابقه است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز در کشور مشکل اقتصادی شدید است و ما باید از این معبر عبور کنیم و اقتصاد ایران را با مردم دانش محور و تمدن محور به جایگاه حقیقی خود برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از  همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی در آیین افتتاح شرکت تولیدی پایا سپهر الوند گفت : مردم ایران با پیروی از مکتب امام حسین (ع) زیر بار زور نمی روند و برخورد مستکبران زورگو با ایران از همین نشات می گیرد.

وی با بیان اینکه کم کاری ها را توجیه نمی کنیم اما تحریمهای کنونی بی سابقه است یادآور شد : این شرکت تولیدی گوشه ای از توان یک ایرانی دلسوز و متعهد است که پا به عرصه تولید گذاشته و به کشور، معیشت مردم و اشتغال جوانان کمک می کند.

رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، افزود : امروز در کشور مشکل اقتصادی شدید است و ما باید از این معبر عبور کنیم و اقتصاد ایران را با مردم دانش محور و تمدن محور به جایگاه حقیقی خود برسانیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرتهای بزرگ نمی خواهند ترقی ایران را ببینند اظهار کرد : به لطف الهی کشتی انقلاب در سخت ترین شرایط با قدرت در حال حرکت و پیشروی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز