رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای نهاوند خبر داد:

رقابت ۳۳۰ داوطلب کنکور دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در نهاوند

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۵:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۲۱۹۲
رقابت ۳۳۰ داوطلب کنکور دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در نهاوند
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای نهاوند از رقابت 330 داوطلب کنکور دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در دو حوزه این شهرستان خبر داد.

واحد قیاسی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: کنکور دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در شهرستان نهاوند با حضور 330 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته روز جمعه 14 شهریورماه هم‌زمان با قرار کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 241 داوطلب در مقطع کاردانی و 89 نفر نیز در مقطع کارشناسی ناپیوسته به رقابت خواهند پرداخت گفت: از این تعداد 177 داوطلب زن و 153 نفر مرد هستند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای نهاوند بابیان اینکه این دور از رقابت‌ها در شهرستان در دو حوزه برادران، دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی و خواهران، هنرستان شهید سلیمانیان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: این داوطلبان در بیش از 30 رشته به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند ذر حال حاضر دارای 7 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته فعالیت می‌کند، گفت: در حال حاضر دانشکده فنی نهاوند دارای 500 دانشجو در دو نوبت روزانه و شبانه است که برای برگزاری کلاس‌های ترم جدید در حال آماده شدن هستند.

قیاسی خاطرنشان کرد: کلاس‌های درس دانشکده فنی نهاوند برابر دستورالعمل‌های بالادستی در موعد مقرر به دو شیوه حضوری و غیر حضور کار خود را آغاز خواهند کرد.

باجه رفع نقص آقای مهندس رضی با شماره تماس۰۹۱۸۸۵۲۱۳۶۸ آماده پاسخگویی می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز