فرماندار اسدآباد خبر داد:

راه اندازی خط دوم کارخانه رب اسدآباد در آینده نزدیک

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۲۵۰۹
راه اندازی خط دوم کارخانه رب اسدآباد در آینده نزدیک
فرماندار اسدآباد از راه اندازی خط دوم کارخانه رب این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مجید درویشی صبح چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: پیرو  پیگیری های انجام گرفته از طریق استاندار محترم و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و  ‌فرمانداری اسدآباد کارخانه رب مارال فروز فعالیت مجدد خود را از هفته دولت آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خط اول تولید  کارخانه رب شهرستان با ظرفیت  500 تن  در حال فعالیت بوده و مجددا راه اندازی شده است افزود:در حال حاضر گوجه کاران اسدآبادی بدون هیچ دغدغه و نگرانی بدون واسطه و به صورت مستقیم می توانند محصول تولیدی گوجه فرنگی خود را به کارخانه رب شهرستان تحویل دهند.

درویشی تصریح کرد:به زودی خط دوم تولید رب کارخانه رب شهرستان نیز با ظرفیت 750 تن  راه اندازی خواهد شد که  با راه اندازی خط دوم  ظرفیت کارخانه به 1250 تن افزایش یافته و این امر از نقش موثری در افزایش دریافت گوجه تولیدی از کشاورزان توسط این کارخانه خواهد داشت.

وی یاد آور شد:در حال حاضر بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی قیمت خرید  هر کیلو گوجه فرنگی از کشاورز توسط کارخانه  800 تومن بوده که  علاوه بر آن 200 تومن نیز یارانه گوجه کاران و  بهره برداران این محصول پرداخت می شود.

نظر شما