با حضور معاون رئیس جمهور؛

کلنگ احداث ۲۰۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومین استان همدان به زمین خورد

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۲:۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۳۱۰۲
کلنگ احداث ۲۰۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومین استان همدان به زمین خورد
کلنگ احداث ۲۰۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومین استان همدان با حضور معاون رئیس جمهور به زمین خورد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد باقر نوبخت صبح پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی ۲۰۰۰ واحد طرح مسکن محرومین استان همدان در روستای حاتم آباد حضور یافت و کلنگ احداث این واحدها به زمین زده شد.

معاون رئیس جمهور در این مراسم با بیان اینکه وظیفه داریم همان اهدافی که مردم توقع داشتند را محقق کنیم، اظهار کرد: این دو هزار واحد مسکونی کلنگ‌زنی می‌شود و با شتابی که به روند کار این واحدها داده خواهد شد طی ۹ ماه آینده کار تکمیل خواهد شد و امیدوارم پروژه تحویل داده شود.

محمدباقر نوبخت گفت: کلنگ زنی و افتتاح ۱۶ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان؛ ۳۷ پروژه تولیدی و یک‌هزار و ۷۱ میلیارد تومان و اشتغال ۱۹ هزار و ۶۲ نفر در این استان رهاورد این سفر است.

وی گفت: امیدواریم با حمایت‌های بنیاد مسکن دو هزار واحد طرح تأمین مسکن محرومین تا ۹ ماه آینده آماده تحویل باشند.

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ نیز گفت: طبق سند راهبردی توسعه استان همدان در این شهرستان از سال ۹۸ تاکنون یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

حجت الله مهدی تعهد اشتغال شهرستان کبودرآهنگ در سال ۹۸ را یک هزار و ۵۰۹ نفر ذکر کرد و با بیان اینکه در سال گذشته دو هزار و ۵۷۸ نفر اشتغال محقق شد، گفت: امسال نیز از یک هزار و ۵۲۹ نفر تعهد یک هزار و ۱۶۸ شغل تحقق پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه شهرستان کبودرآهنگ یکی از محروم‌ترین شهرستان‌ها است و امیدواریم عنایت ویژه به این شهرستان شود، افزود: شهرستان کبودرآهنگ ۶۴۱ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد و با موقعیت ویژه‌ای که در بخش‌های مختلف دارد مستعد توسعه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز