مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سرو قامتان همدان:

حضور در لیگ دسته یک والیبال کشور در سال جاری هدف گذاری شده است

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۳۱۵۰
حضور در لیگ دسته یک والیبال کشور در سال جاری هدف گذاری شده است
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سرو قامتان همدان، گفت:حضور در لیگ دسته یک والیبال کشور در سال جاری هدف گذاری شده است.

مهدی محبی مسعود در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان با اشاره به فعالیت این باشگاه در لیگ دسته 2 کشور در سال گذشته، گفت: تیم والیبال سرو قامتان همدان در سال گذشته با حضور در لیگ رشته دو و کسب موفقیت‌های متعدد در مسابقات تصمیم به حضور در مسابقات لیگ دسته یک گرفت.

وی بابیان اینکه لازمه حضور در لیگ دسته یک دوری از شایعات و همچنین به‌کارگیری بازیکنان مجرب در کنار بازیکنان مستعد بومی بود، گفت: خوشبختانه با تصمیمی که گرفته شد از سید مهدی عطایی مربی سال گذشته تیم سپاهان اصفهان دعوت به همکاری شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سرو قامتان همدان بابیان اینکه سرمربی تیم سرو قامتان به‌عنوان عضو کارگروه فدراسیون والیبال کشور است، گفت: یکی مهم ترین اهداف ما دوری از حواشی و افزایش دانش فنی و علمی بازیکنان بود که امیدواریم با حضور مربی جدید به این مهم دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور در پلی‌آف و قرار گرفتن بر سکوی مسابقات اصلی‌ترین هدف ما در فصل جاری است، گفت: خوشبختانه با توجه ویژه دکتر زنگنه مدیرعامل موسسه تخصصی زبان زنگنه در تهران این موسسه به‌عنوان اسپانسر تیم فعالیت خود را آغاز کرده که جای تقدیر از زحمات ایشان را دارد.

محبی مسعود، پرورش بازیکنان و کشف استعدادهای بومی استان را به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه والیبال استان همدان عنوان کرد و گفت: در این راستا زحمات آقایان وحید صالحی ضمیر و پوریا کرمی به‌عنوان بازوان اصلی باشگاه جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در 4 سال گذشته به علت عدم برگزاری مسابقات منظم و عدم نگاه به زیرساخت‌های انسانی والیبال بازیکنان مستعد و توانمند متعددی نداشتیم، گفت: امسال به علت رکود گذشته و مشکلاتی که وجود داشت نتوانستیم از بازیکنان بومی استفاده کنیم چراکه از آمادگی کامل برخوردار نبودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز