رئیس هیات اسکواش استان همدان خبر داد:

آغاز پذیرش و ثبت نام تمرینات و آموزش ورزشکاران اسکواش در همدان

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۲:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۵۱۸۶
آغاز پذیرش و ثبت نام تمرینات و آموزش ورزشکاران اسکواش در همدان
رئیس هیات اسکواش استان همدان از آغاز پذیرش و ثبت نام تمرینات و آموزش ورزشکاران اسکواش در همدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اسدالله ربانی مهر در  نشست با کمیته های تخصصی هیات اسکواش گزارشی از اقدامات ۶ ماه ارائه و برنامه های ۶ ماه آینده را تشریح کرد .

وی گفت :در ۶ ماه اخیر اقدامات خوبی در جهت معرفی اسکواش و ارتقا جایگاه اسکواش استان انجام دادیم و از همه ظرفیت ها برای توسعه ورزش اسکواش استفاده می کنیم .

رئیس هیات اسکواش استان از کمیته های تخصصی خواست برنامه های پیشنهادی خود را اعلام کنند تا برااساس برنامه و چشم انداز مشخص اقدامات انجام شود .

رئیس هیات اسکواش استان بر توجه به امر مهم آموزش و استعدادیابی تاکید کرد و گفت :به زودی تفاهمنامه با بعضی محموله‌های دولتی و غیردولتی خواهیم داشت تا بتوانیم برنامه های هیات را اجرایی کنیم .

ربانی مهر گفت :ساخت کورت تخصصی اسکواش در اولویت است و در حال پیگیری هستیم و اقدامات خوبی تا الان جهت این اقدام مهم انجام شده است  .  

رئیس هیات اسکواش استان بر کار و تلاش بدون حاشیه تاکید کرد و گفت:هم اکنون سه مجموعه اسکواش سالن حجاب، شهید شمسی پور و مریانج با رعایت پروتکل ها فعال است و با زمان بندی انجام شده ورزشکاران می توانند از سالنها استفاده کنند.

در پایان این جلسه روسای کمیته ها برنامه های پیشنهادی خود را ارائه کردند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز