مدیرعامل ستاد دیه استان همدان خبر داد:

آزادی ۳ زندانی همدان با صرف هزینه یادواره های شهدا

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۰۷:۵۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۵۲۱۹
آزادی ۳ زندانی همدان با صرف هزینه یادواره های شهدا
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی 3 زندانی همدان با صرف هزینه یادواره های شهدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، یدالله روحانی منش در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: بسیجیان شهر همدان همه ساله با فرا رسیدن ۲۰ شهریور اقدام به برگزاری یادواره ای برای شهدای دانش آموز می‌کردند.

وی اضافه کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید ستاد ملی مقابله با این ویروس به پرهیز از تجمع و رعایت اصول بهداشتی، این هزینه صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: بسیجیان در اقدامی خلاقانه و مبتکرانه مراسم یادواره شهدای ۲۰ شهریور این استان را در فضای مجازی برگزار کردند.

روحانی منش اضافه کرد: در این راستا یکی از زندانیان که به علت خرید جهیزیه برای دخترش و ناتوانی در پرداخت بدهی ۱۰ میلیون تومانی راهی زندان شده بود آزاد شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این ۲ محکوم مالی که به علت ناتوانی در پرداخت بدهی و ضمانت زندانی بودند با کمک این بسیجیان نیک اندیش آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: همچنین یک جوان با حضور در ستاد دیه برای غفران و آمرزش پدر مرحوم خود وجهی را برای آزادی زندانی اختصاص داد.

روحانی منش گفت: با کمک خیران نیک اندیش ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد همدان از ابتدای سالجاری تا پایان تیرماه آزاد شدند و تلاش‌ها برای آزادی دیگر زندانیان ادامه دارد

نظر شما