استاندار همدان:

حضور جوانان باعث شتاب توسعه کشور خواهد شد/ تبدیل جوان‌گرایی به مطالبه عمومی

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۱۹۴۳
حضور جوانان باعث شتاب توسعه کشور خواهد شد/ تبدیل جوان‌گرایی به مطالبه عمومی
استاندار همدان با بیان اینکه حضور جوانان باعث شتاب توسعه کشور خواهد شد، گفت: جوان‌گرایی به مطالبه عمومی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سیدسعید شاهرخی ظهر دوشنبه در نشست با مجمع نمایندگان سمن‌های جوانان استان، گفت: دفاع جانانه و شرافتمندانه‌ رزمندگان اسلام در دفاع مقدس سربلندی و اقتدار ملت ایران را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس اثبات شد که اعتماد به فکر و توان جوانان نتیجه بخش است، تصریح کرد: جوانان ایرانی ریشه در دیانت و انسانیت دارند.

استاندار همدان، گفت: جوانان ایرانی با وجود تحریم‌های ظالمانه، در علوم نو، حرف‌های جدی برای گفتن دارند.

وی توسعه، پیشرفت و آبادانی را در گرو اعتماد و میدان دادن به جوانان دانست و گفت: حضور خودجوش جوانان در عرصه‌های مختلف، و ایجاد تشکل‌ها برای اعتلای جامعه، قابل تقدیر و تشکر دارد.

شاهرخی تصریح کرد: از همه جوانان بزرگوار و تلاشگر استان همدان که در قالب سمن‌ها در پی رفع مشکلات و مسائل رشد و توسعه استان‌شان هستند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: هدف جدی ما، ایجاد زمینه ارتقا جایگاه جوانان و زنان برای نقش آفرینی در توسعه استان است.

استاندار همدان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی فضا را برای بهره‌مندی از اندیشه و توان جوانان فراهم کنند، گفت: دستگاه‌های اجرایی پروژه‌ها و فعالیت‌های خود را به سازمان‌های مردم نهاد واگذار کنند.

وی بهترین راه، واگذاری امور مردم به تشکل‌ها و سمن‌ها و استفاده از ظرفیت آن‌هاست، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، سمن‌ها را در کنار خود داشته باشند و به آنها کمک کنند.

شاهرخی افزود: میزان استفاده مدیران و دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت سمن‌ها ارزیابی شود و بیشتر شود.

وی با بیان حوزه‌های سیاسی و اجتماعی در جهت ارتقا سطح کیفی و کمی سمن‌ها نهایت همکاری را داشته باشند، گفت: حضور جوانان باعث شتاب توسعه کشور خواهد شد ،جوان‌گرایی به مطالبه عمومی تبدیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز