فرماندار نهاوند:

شرایط نهاوند در بحث شیوع کرونا عادی نیست/تصمیم بر تعطیلی مدارس در اختیار ما نیست

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۲۶۹۷
شرایط نهاوند در بحث شیوع کرونا عادی نیست/تصمیم بر تعطیلی مدارس در اختیار ما نیست
فرماندار نهاوند با بیان اینکه شرایط نهاوند در بحث شیوع کرونا عادی نیست، گفت: تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس در اختیار ستاد استانی و شهرستانی نیست.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در سال جاری ، صبح چهار شنبه با حضور امام جمعه ، فرماندار ، اعضای شورای تامین و کلیه دستگاه های ذیربط در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مراد ناصری در این جلسه اظهار کرد: عادی پنداشتن اوضاع از دید مردم، اصلا نشانه خوبی نیست. مردم باید خطر کرونا را درک کنند و در مقابل نسبت به رعایت موارد بهداشتی احساس مسئولیت کنند.

وی گفت: شرایط شهرستان در بحث کرونا عادی نیست، مدیریت در زمان بحران نیاز به کار فرهنگی دارد، به تنهایی امکان مدیریت آن نیست.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: خطر کرونا طی دو هفته اخیر خطرناک تر شده، شرایط خوب نیست هر فرد مبتلا شده را با ارائه مشخصات کامل و معرفی به دهیار روستا گردد تا مانع حضورش در اماکن عمومی (نانوایی و..) شوند.

وی افزود: تعطیلی مدارس در حدود اختیارات ستاد استانی و شهرستان نیست و ما تابع سیاست ستاد ملی مقابله با کرونا در رابطه با بازگشایی مدارس هستیم.

ناصری تصریح کرد: حفظ سلامت مردم برای مسوولان یک اصل مهم و محوری بوده و پروتکل‌های بهداشتی نیز به منظور حفظ سلامت مردم تدوین شده است ، ادارات از چهارشنبه ملزم به رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی برای کارکنان و مراجعین هستند.  تمامی مدیران و پرسنل باید از ماسک استفاده نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز