در ارزیابی فصل تابستان فدراسیون اسکواش:

هیئت اسکواش استان همدان رتبه سوم کشور را کسب کرد

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۶۵۶۳
هیئت اسکواش استان همدان رتبه سوم کشور را کسب کرد
در ارزیابی فصل تابستان فدراسیون اسکواش، گفت: هیئت اسکواش استان همدان رتبه سوم کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اسدالله ربانی مهر با اعلام این خبر، گفت: در ارزیابی فصل تابستان  فدراسیون اسکواش کشور،  هیات اسکواش استان های خراسان جنوبی ، خراسان رضوی و همدان به عنوان استان های اول تا سوم انتخاب شدند.

وی گفت: این ارزیابی شامل بخش های مختلف از جمله تفاهم نامه ها، ایجاد کورت، ورزشکاران سامانه مبین، فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی بوده است و در استان همدان در چند ماه  اخیر فعالیت های خوبی در این رشته ورزشی انجام شده است .

رئیس هیات اسکواش استان همدان، گفت : از ابتدای شروع بکار در هیات اسکواش برااساس  یک برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت  اقدامات خوب و اساسی در جهت ارتقا جایگاه ورزش اسکواش استان داشتیم و هم اکنون بازیکنان اسکواش مشکلی برای تمرین و آموزش ندارند .

وی گفت: در استان همدان استقبال خوبی از ورزش اسکواش در شش ماه اول سال انجام شده است و به زودی اسکواش را در همه شهرستان ها فعال خواهیم کرد و آمار بازیکنان را افزایش خواهیم داد.

رئیس هیات اسکواش استان همدان گفت : در حوزه اطلاع رسانی برنامه های خوبی با همکاری رسانه ها پیش بینی کردیم و در اسکواش نمی توان ساکت و چراغ خاموش حرکت کرد بتید اسکواش را با همکاری رسانه ها به جامعه معرفی کنیم .

وی در پایان گفت: هر روز خبرهای خوبی در ورزش اسکواش استان همدان خواهیم داشت و به زودی برنامه های هیات استان را برای روز جهانی اسکواش اعلام خواهیم  کرد .

نظر شما