مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان:

نیازمند خلاقیت ، انرژی ، توان و هنر جوانان روی آنتن صدا و سیما هستیم

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۶۸۹۱
نیازمند خلاقیت ، انرژی ، توان و هنر جوانان روی آنتن صدا و سیما هستیم
مهدی دهقان نیری در بازدید از خانه جوان همدان ، صدا و سیمای همدان برای حمایت از استعدادهای جوان آماده همکاری و تعامل است تا بتوانند ایده ها و خلاقیت هایشان را در قالب تولیدات رسانه ای به اجرا در بیاورند .

به گزارش خبرگزاری برنا-همدان،مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان در بازدید از خانه جوان همدان گفت:نیازمند خلاقیت ، انرژی ، توان و هنر جوانان روی آنتن صدا و سیما هستیمو برای حمایت از استعدادهای جوان آماده همکاری و تعامل است تا بتوانند ایده ها و خلاقیتهایشان را در قالب تولیدات رسانه ای به اجرا در بیاورند . 

دهقان نیری در گفت و گو پیرامون جوانان و جوان گرایی در قاب استودیو تصویر خانه جوان اظهار کرد : آرزوی من این است که همه ی مسئولین استان روی میز کار دفتر خود پروتکل کاملی از بیانات رهبری در جهت گام دوم انقلاب داشته باشند که با عمل به ایت پروتکل ها و اجرای آنان جوان گرایی در استان و در ابعاد وسیع تر ، در کشور اتفاق خواهد افتاد .

 در این نشست مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ، مهندس جهانشیر ، اظهار کرد : بدون مقدمه ، اینجا همه چیز جوان است و ریشه ما در استعداد ، نبوغ و فکر جوانان است . در کشور باید جوانانی پرورش یابند و در بخش های مختلف به کار گرفته شوند که کارآمدی کافی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند .

 

 

 

/خبرنگار:زهرا شهبازی

نظر شما